معاون فرماندار شهرستان قائم‌شهر با اشاره به اینکه شهر قائم‌شهر از آثار هنری بی‌بهره است، گفت: شرایط فعلی فرهنگی و هنری قائم‌شهر رضایت بخش نیست.
کد خبر: ۸۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 26 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، ایمان پویامهر بعدازظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه نقاشی گروه هنرمندان شهرستان، اظهار کرد: هنر به شهر حیات و زندگی می‌بخشد و سبب می‌شود مردم یک جامعه با وجود هنر از پویایی و شادابی بهره‌مند ‌شوند.
معاون فرماندار شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه مسافران انتظار دارند در گذر از شهرها، آثار زیبای شهرها را مشاهده کنند،خاطرنشان کرد: با ایجاد نقاشی و مجسمه سازی می‌توانیم فضایی را در شهر ایجاد کنیم تا مسافران از زیبایی‌های شهر نیز بازدید کنند.
وی با اشاره به اینکه شهر قائم‌شهر از آثار هنری بی‌بهره است، افزود: باید در مدیریت شهری و زیباسازی شهر به آثار زیبای هنرمندان قائم‌شهری توجه شود و در سطح شهر از آثار  آنها استفاده کند.
پویامهر با تاکید بر اینکه شهر بدون اثر هنری، یک شهر افسرده است، تصریح کرد: با ایجاد آثار هنری زیبا در سطح شهر می‌توانیم جلوه‎های زیبایی در شهر ایجاد کنیم.
این مسئول یادآور شد: قائم‌شهر دارای هنرمندان توانمندی است که با توجه و حمایت از آنها می‌توانیم از توانمندی‌های آنها نهایت استفاده را ببریم.
وی افزود: شرایط فعلی فرهنگی و هنری قائم‌شهر رضایت بخش نیست و باید گروه‌های فرهنگی و هنری قائم‌شهر برای رهایی از شرایط فعلی همه تلاش‌های خود را به کار ببرند.
پویامهر ادامه داد: باید از گروه‌‍‌های هنری و فرهنگی حمایت شود تا آنها با خیال راحت بتوانند آثار زیبای خود را خلق کنند و شهروندان با مشاهده آثار زیبای آنها از شادابی و پویایی لازم بهره‌مند شوند.
وی در پایان با بیان اینکه مردم قائم‌شهر به هنر علاقه‌مند هستند،گفت: شهروندان قائم‌شهری هنرمندان را حمایت می‌کنند و باید برپایی نمایشگاه هنری در قائم‌شهر افزایش پیدا کند زیرا شهروندان قائم‌شهری به هنر علاقه‌مند هستند و از آثار زیبای هنرمندان استقبال می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار