تردد در محور‌های برون شهری نسبت به روز گذشته با کاهش ۱۵.۴ درصدی روبرو بوده است.
کد خبر: ۸۲۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 07 March 2020

تردد در محور‌های برون شهری نسبت به روز گذشته با کاهش ۱۵.۴ درصدی روبرو بوده است.

آخربن تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور نشان می‌دهد به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به‌روال عادی درجریان است.

لازم به ذکر است که آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۸۵ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، تردد‌ها طی شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل ۱۵.۴ درصد کاهش داشته است.

در این بین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت گرفته است.

 

براساس اعلام سازمان راهداری محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۱۴ اسفند الی دوشنبه ۱۹ اسفند ماه ۹۸ به شرح ذیل است.

در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۳ روز‌های جمعه و یکشنبه مورخ‌های ۹۸/۱۲/۱۶ و ۹۸/۱۲/۱۸ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال (انت‌های بزرگراه آزادگان) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۳ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۸/۱۲/۱۸ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه می‌باشد.

گفتنی است تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۲/۱۴ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و یکشنبه مورخ‌های ۹۸/۱۲/۱۵، ۹۸/۱۲/۱۶ و ۹۸/۱۲/۱۸ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار