کد خبر: ۸۲۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 01 March 2020
رئیس‌کل دادگستری، مدیرکل تعزیرات حکومتی، دادستان مرکز استان و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از کارخانجات تولید مواد بهداشتی و الکل یاسوج بازدید کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، نگین تاجی رئیس‌کل دادگستری ،صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی ، ملک حسینی دادستان مرکز استان و قائدی معاونت غذا و دارو علوم پزشکی استان،  با هدف بررسی مشکلات و موانع تولید اقلام بهداشتی ،مواد ضدعفونی کننده از کارخانه سینره نره‌گاه تولید کننده مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده و کارخانه تولید الکل ضدعفونی شهرک صنعتی سرآبتاوه با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا بازدید به عمل آوردند.
 نگین‌تاجی رئیس‌کل دادگستری با تقدیر از تلاش مضاعف این کارخانه به زودی زمینه رفع کمبودهای تولیدی در این عرضه فراهم خواهد شد. 
براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هم با اشاره به برخی کمبودها در حوزه عرضه و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز گفت:  تعزیرات در این بخش وضعیت توزیع اقلام مورد نیاز را مورد بازرسی قرار داد و از همه کارگران کارخانه تولید کننده مواد بهداشتی و ضد عفونی  با توجه به افزایش شیفت کاری تشکر کرد.
ملک‌حسینی دادستان مرکز استان در این بازدید هم اظهار کرد:کار شما در مقابله با ویروس کرونا ستودنی و جهاد است باید از تمام ظرفیتها استفاده کرد و ما هم در مجموعه قضایی همه تلاش خود را در استان در جهت رفع مشکلات و موانع تولید انجام خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار