مدیرکل فنی و حرفه ای کرمانشاه مطرح کرد:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در جمع رؤسای کانون و انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد استان گفت: معافیت مالیاتی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد با هدف تقویت و حمایت از منافع این بخش صورت گرفت.
کد خبر: ۸۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 25 August 2015
به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، داود ناصری امید از عضویت رئیس کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد استان کرمانشاه در شورای مهارت استان خبر داد و گفت: نماینده بخش خصوصی در جلسات شورای مهارت، برنامه ها و کاستی های این حوزه را تشریح می کند.

وی به اهمیت رتبه بندی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و تسریع در آن اشاره کرد و افزود: رتبه بندی آموزشگاه ها در ایجاد انگیزه و رقابت در بین آنها در جهت ارتقاء کیفیت آموزشها بسیار مؤثر خواهد بود.

ناصری امید با بیان این مطلب که بخش خصوصی دارای جایگاه ویژه ای در آموزشهای فنی و حرفه ای است گفت: آموزشگاه ها باید در مسیر تقویت و ارتقای کیفیت آموزش ها تلاش کنند.

وی تصریح کرد: توقف آموزش های موازی و جلوگیری از ایجاد مراکز جدید متفرقه و فاقد استاندارد از جمله مصوباتی بود که در شورای مهارت استان به تصویب رسید.

این مقام مسئول اظهار داشت: آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد باید به سمت ایجاد در رشته های جدید و مهارت ها و فنون روز و مورد نیاز بازار کار آینده گام بردارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه بر ایجاد انسجام و اتحاد و هماهنگی در بین اموزشگاه های آزاد تأکید کرد و گفت: آموزشگاه ها می توانند با تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد و ایجاد زمینه اشتغال و رونق چرخه ی تولید و اقتصاد کشور کمک کنند.

ناصری امید در ادامه گفت : مسیر اشتغال از مهارت می گذرد و تا زمانی که جوانان به مهارت های کاربردی مجهز نشوند غلبه بر بیکاری ممکن نخواهد بود.

در ادامه رئیس کانون و رؤسای انجمن های آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد به بیان مسائل و پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار