براساس هماهنگی با وزارت بهداشت امروز وزیر ورزش و جوانان دستورالعملی را به همه دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. به مسابقات با برنامه زمانی مشخص در تقویم آسیایی، جهانی و لیگ‌های داخلی مجوز برگزاری بازی بدون تماشاگر داده شد.
کد خبر: ۸۲۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 24 February 2020

معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال در فضای انتخابات قرار دارد و تغییری در اساسنامه آن صورت نمی‌گیرد.
لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود

 مهدی علی نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس سابق فدراسیون ووشو درباره اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال ایراداتی دارد، گفت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال در فضای انتخابات قرار دارد و بدیهی است که قرار نیست تغییری در اساسنامه آن صورت بگیرد. بحث بازنشسته‌ها موضوع دیگری است و ارتباطی به اساسنامه فدراسیون فوتبال ندارد. در مقدمه اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده است که با مقررات و قوانین کشور این فدراسیون اداره می‌شود. طبیعی است که ما تابع قوانین کشور هستیم و این قانون برای همه لازم اجرا است.

 علی نژاد درباره لغو مسابقات ورزشی به خاطر شیوع کرونا بیان کرد: براساس هماهنگی با وزارت بهداشت امروز وزیر ورزش و جوانان دستورالعملی را به همه دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. به مسابقات با برنامه زمانی مشخص در تقویم آسیایی، جهانی و لیگ‌های داخلی مجوز برگزاری بازی بدون تماشاگر داده شد. البته رویداد‌های محلی و استانی که برگزار نشدن آنها مشکلی ایجاد نمی‌کند را به زمان‌های دیگر موکول کردیم. مسابقات فوتبال و لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

او درباره پایان حضور ۱۳ ساله خود در فدراسیون ووشو اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که توانستم ماموریتی که ۱۳ سال برعهده من گذاشته شده بود را با موفقیت تمام کنم. روز‌های سختی را در این ۱۳ سال پشت سرگذاشتیم و شبانه روز کار و تلاش کردیم تا ووشو را به شرایط مطلوب برسانیم.

او بیان کرد: خدا را شکر که ۲ دوره قهرمانی جهان به صورت متوالی در ۲ سال اخیر بزرگترین اتفاقی بود که می‌توانست رقم بخورد و یک تیم قدرتمند، منسجم و همدل در ووشو داریم. به طور حتم من به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی و نایب رئیس آسیا در کنار ووشو خواهم بود و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید فدراسیون ووشو دارم. معتقدم جامعه ووشو با قدرت و صلابتی که دارد می‌تواند راه خود را ادامه بدهد. ووشو در مسابقات آسیایی و جهانی بهترین نتایج کسب کرده است. در حال حاضر با حمایت مسئولان فدراسیون جهانی، ووشو به المپیک جوانان راه یافته و روز‌های درخشانی برای ووشو کشورمان در المپیک می‌بینم.
ثبت نام از کاندیدا‌های ریاست ووشو بعد از عید نوروز انجام می‌شود

علی نژاد درباره زمان انتخابات فدراسیون ووشو و برگزاری انتخابات فدراسیون‌های المپیکی گفت: انتخابات فدراسیون دوومیدانی ۱۹ اسفند ماه برگزار می‌شود و ۲۱ اسفند هم انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان را برگزار می‌کنیم. صلاحیت کاندیدا‌های فدراسیون تنیس هنوز نیامده است و بعد از عید نوروز هم ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون ووشو را آغاز می‌کنیم.


باشگاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار