جشنواره استانی موسیقی فجر با حمایت ویژه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر و در راستای همراهی با مردم سیل زده از استان سیستان و بلوچستان آغاز شده و طی برگزاری آن ، یاد و خاطره جانباختگان سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی نیز گرامی داشته می‌شود و نخستین دوره جایزه موسیقی و رسانه و جایزه ترانه سال از برنامه هایی خواهد بود که برای نخستین بار در آن برگزار خواهند شد.
کد خبر: ۸۲۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲ 15 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، همزمان با برگزاری سی و پنجمین جشنواره ملی موسیقی فجر در تهران،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از ۲۸ تا ۳۰ بهمن ماه در ساری باهمکاری انجمن موسیقی این استان، برای نخستین بار با اجرای ۵ گروه میزبان این جشنواره خواهد بود.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این خبر گفت: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به عنوان مهم‌ترین رویداد موسیقیایی کشور در حالی برگزار می‌شود که استان مازندران نیز در سال جاری برای نخستین بار میزبان این جشنواره شده است.

وی تصریح کرد: جشنواره موسیقی فجر نگاه ویژه ای به استان ها و شهرستان ها داشته و حضور پر فروغ هنرمندان شهرستانی در شهرهای خود و در قالب جشنواره نشان از استقبال هنرمندان بومی و مخاطبان استانی از این جشنواره دارد.

این مسئول فرهنگی و هنری استان همچنین تصریح کرد: جشنواره استانی موسیقی فجر با حمایت ویژه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر و در راستای همراهی با مردم سیل زده از استان سیستان و بلوچستان آغاز شده و طی برگزاری آن ، یاد و خاطره جانباختگان سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی نیز گرامی داشته می‌شود و نخستین دوره جایزه موسیقی و رسانه و جایزه ترانه سال از برنامه هایی خواهد بود که برای نخستین بار در آن برگزار خواهند شد.

زارع همچنین تقویم اجرایی این جشنواره و گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره را به شرح زیر اعلام کرد:

شهاب مظفری خواننده پاپ در روز دوشنبه ۲۸ بهمن در دو سانس ۱۸ و ۲۱، گروه سنتی تنبور دالاهو به سرپرستی هوشنگ امیریان در روز سه شنبه ۲۹ بهمن ساعت ۱۸، گروه محلی مازرون به سرپرستی رضا دیوسالار سه شنبه ۲۹ بهمن ساعت ۲۱، گروه محلی کایر به سرپرستی سید جمال محمدی چهارشنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۸ و گروه سنتی اقبال آذر به سرپرستی سبحان مهدی پور ساعت ۲۱ چهارشنبه در سالن هلال احمر ساری روی صحنه می روند.

وی یادآور شد: علاقمندان برای حضور در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.iranconcert.com بلیط مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

شایان ذکر است مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پنجشنبه اول اسفند در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار