فرماندار شهرستان قائم‌شهر بیان کرد:شهرستان قائم‌‌شهر از جاذبه‌های گردشگری بسیاری برخوردار است که با جذب به موقع سرمایه‌گذار می‌توانیم استفاده بهینه‌ای از منابع طبیعی ببریم.
کد خبر: ۸۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 24 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از  خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، مهدی محمدی  در جلسه بررسی فرصت‌های گردشگری، اظهار کرد: با اجرای طرح پارک پاک در سطح پارک‌های قائم‌شهر تلاش کرده‌ایم تا در گسترش فرهنگ اقدامات لازم انجام شود.
فرماندار شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان از طلبه‌های جوان در پارک‌ها استفاده شد تا فرهنگ اسلامی در جامعه ترویج پیدا کند، افزود: با حضور فعال طلبه‌های جوان در پارک‌ها افرادی که از شرایط مناسب عرفی برخوردار نبوده‌اند، توانستند در مراسم شب‌های احیا در پارک حضور پیدا کنند.
محمدی درباره حوزه گردشگری قائم‌شهر تصریح کرد: شهرستان قائم‌‌شهر از جاذبه‌های گردشگری بسیاری برخوردار است که با جذب به موقع سرمایه‌گذار می‌توانیم استفاده بهینه‌ای از منابع طبیعی ببریم.
وی با بیان اینکه قائم‌شهر دارای پارک جنگلی تلار است که می‌تواند با جذب سرمایه‌گذار در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهد، خاطرنشان کرد: این پارک جنگلی از ظرفیت مناسبی در حوزه گردشگری برخوردار است که با جذب سرمایه‌گذار قوی می‌توانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.
این مسئول با اشاره به اینکه قائم‌شهر از سرمایه‌گذاران صنعت توریست و گردشگری دعوت می‌کند، بیان کرد: از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم تا در حوزه گردشگری اقدامات لازم را انجام دهند و در این راستا برای حمایت سرمایه‌گذاران آمادگی کامل داریم.
محمدی یادآور شد: حاشیه شهر دارای جاذبه‌های دیدنی است و همچنین اماکن متبرکه‌ قائم‌شهر از جاذبه‌های طبیعی زیبایی برخوردار است که امیدواریم با جذب سرمایه‌گذار مناسب بتوانیم در صنعت توریست اقدامات لازم شکل گیرد.
وی با تاکید بر اینکه روستاهای قائم‌شهر دارای جاذبه‌های بسیار زیبایی است، تصریح کرد: با بنیاد مسکن و میراث فرهنگی گردشگری مازندران به توافق رسیده‌ایم تا شرایطی ایجاد شود که مسافران از جاذبه‌های بافت روستایی استفاده کنند.
فرماندار شهرستان قائم‌شهر ادامه داد: با احداث خانه‌های کوچکی به نام بوم‌گردی تلاش کردیم تا شرایطی برای گردشگران فراهم شود تا از جاذبه‌های دیدنی شهرستان نهایت استفاده را ببرند.
محمدی افزود: به روستاییانی که در حیاط منزل خود برای احداث خانه مسافری اقدام کنند، وام‌های کم‌بهره تعلق می‌گیرد تا از این طریق به صنعت گردشگری قائم‌شهر کمک شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه با تعدادی از سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری مذاکراتی انجام شد، گفت: با بررسی‌هایی که در زمینه توانایی سرمایه‌گذاران انجام می‌شود در آینده نزدیک امیدواریم بتوانیم در صنعت گردشگری به شرایط مطلوبی برسیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار