فرماندار قوچان عنوان کرد:
فرماندار قوچان گفت: جرایم خشن در شهرستان قوچان ۱۲ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 23 August 2015
علیرضا قامتی در نشست خبری خود که ظهر امروز در محل فرمانداری این شهرستان به مناسبت هفته دولت برگزار اظهار داشت: در سال جاری با توجه به وضعیت کلی کشور روند پیشرفت اعتبارات و پروژه‌های عمرانی در شهرستنان قوچان نسبت به سال‌های 91 و 92 تفاوت خوبی داشته است.

فرماندار قوچان تاکید کرد: در سال جاری علاوه بر 23 میلیارد تومان اعتبار که از محل ماده 180 و تملک دارایی جذب شهرستان شده و این رقم با تجمیع اعتبارات ملی به 125 میلیارد تومان رسیده که امیدواریم با تخصیص آن بخشی از عقب ماندگی شهرستان نسبت به دیگر شهرستان‌های استان جبران شود.

قامتی با بیان اینکه اغلب این پروژه‌ها مربوط به گاز و آب‌رسانی و راه‌های روستایی و حوزه کشاورزی ‌است، تاکید کرد: آماده سازی مسکن مهر تا قبل از مهرماه، ساماندهی ورودی و خروجی شهرستان، پروژه پل نشاط و استادیوم ورزشی قوچان و توسعه بخش‌های دیالیز و زایشگاه بیمارستان موسی ابن جعفر(ع) از دیگر پروژه‌های اجرایی شهرستان در حوزه شهری است.

رئیس شورای اداری قوچان در ادامه با اشاره به مباحث فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان بیان داشت: در سال جاری کاهش 12 درصدی جرایم خشن و سرقت‌ها نسبت به سال 93 و 14 درصدی نسبت به سال 92 را داشته‌ایم که نشان از عملکرد خوب و روبه رشد دستگاه‌های مربوطه در این زمینه دارد.

قامتی با اشاره و تشریح مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود: یادواره پیران چنگی نیز با هماهنگی‌های انجام شده به زودی بعد از 14 سال دوباره در قوچان برگزار خواهد شد.

فرماندار قوچان در پایان ضمن تاکید بر قانون مداری و رعایت اخلاق تصریح کرد: در راستای سیاست‌های کلی دولت تدبیر و امید در هفته دولت 45 پروژه با اعتباری قریب به 25 میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار