نساجی از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف آلومینیوم اراک می رود...
کد خبر: ۸۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 23 August 2015
به گزارش تابناک پس از جلسه صبح امروز میان ناظر بازی و سرپرستان دو تیم مقرر شد نساجی چیان با پیراهن و شورت یکدست قرمز و جوراب‌های سرمه‌ای پا به میدان بگذارند و در آن سوی میدان اراکی ها نیز یکدست سفیدپوش وارد میدان مسابقه خواهند شد. نساجی همچنان از البسه‌ی فصل گذشته‌ی خود استفاده می‌کند و از هفته‌ی سوم مسابقات شاهد لباس‌های جدید برتن بازیکنان نساجی خواهیم بود
پیش بینی می شود در هنگام بازی (ساعت 17:15 تا 19:15) درجه هوا میان 27 تا 30 درجه متغیر باشد و رفته رفته شاهد هوایی خنک تر باشیم و رطوبت هوا حدود 46% باشد و به احتمال 51% در اواخر نیمه دوم شاهد بارش باران نیز خواهیم بود.در زمان بازی سرعت باد حدودا 15 کیلومتر بر ساعت و از سمت غرب به شمال غربی خواهد بود و به دلیل کاهش دما شاهد هوایی ابری در حین بازی خواهیم بود.
همچنین هنوز تصمیمی برای پخش مستقیم این بازی از سوی سازمان صداوسیمای مرکز تبرستان گرفته‌نشده اما تا زمان بازی این احتمال وجود دارد دستور پخش این بازی صادر شود تا بازی نساجی هم همانند دیگر تیم مازندرانی لیگ به صورت مستقیم برای علاقه‌مندان پخش شود.
از نکات جالب این بازی می توان حضور ابوالفضل قربانی، بازیکن سابق نساجی که در فصل جدید به جمع اراکی ها اضافه شده اشاره کرد. این بازیکن که در بازی هفته قبل تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت شده بود و حالا که از بند مصدومیت رها شده و به قائمشهر سفر کرده و به احتمال زیاد در ترکیب اصلی آلومینیوم قرار میگیرد. تقابل سریع قربانی با نساجی و هواداران می‌تواند از صحنه‌های دیدنی این بازی باشد.

نقل از:نساجی اسپرت
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار