سید علی سید پور مدیر امور سینمایی استان مازندران از پروژه بازسازی سینما عصر جدید شهر گرگان مرکز استان گلستان بازدیدکرد .
کد خبر: ۸۰۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ 24 December 2019

به گزارش تابناک مازندران، سیدعلی سید پور مدیریت امور سینمایی استان مازندران در راس هیئتی با حضور در استان گلستان از روند بازسازی پروژه پردیس سینمایی عصر جدید گرگان بازدید کرد.

در این بازدید مدیر امورسینمایی استان مازندران با ارایه گزارشی از پروژه بازسازی سینما عصر جدید استان گلستان و شروع به کار این سینما در ماه های آینده با طراحی داخلی جدید و مدرن در راستای راحتی و رضایت علاقه‌مندان سینما گفت : باز سازی سینما عصر جدید گرگان تا پایان سال جاری به اتمام می رسد .

سید پور در این گفتگو با اشاره به جایگاه سینما به عنوان یکی از مهمترین شاخص های فرهنگی و هنری در هر کشور و تاریخ درخشان سینما داری در استان گلستان و شهرستان گرگان اظهار داشت : بر اساس هماهنگی های صورت گرفته فی ما بین مسئولین استانی و کشوری مقرر شده با توجه به ایجاد انگیزه برای مخاطب، سه سالن جدید به این سینمای مذکور اضافه خواهد شد.

وی در ادامه افزود:این پروژه بازسازی که از آذر ماه سال جاری آغاز گردید،سالن اصلی به سه سالن، (یک سالن ۳۰۰ نفره و دو سالن ۱۰۰ نفره) تبدیل شده و یک سالن کودک هم به این مجموعه اضافه خواهد شد.

او بیان کرد: در این صورت بیش از پنج فیلم همزمان با هم در سینما اکران می‌شود و خانواده‌ها و کودکان آن‌ها فرصت انتخاب بیشتری خواهند یافت.

مدیر امور سینمایی استان مازندران با بیان اینکه اعتبار این کار از حوزه هنری تهران تأمین شده است، افزود: در عملیات بازسازی از مصالح و مواد جدید از قبیل عایق‌های صوتی و حرارتی استفاده خواهد شد که نصب آن‌ها هم آسان و سریع است.

لازم به ذکر است در این بازدید، آقایان حسین آزموده سرپرست سینما سپهر ساری و مهدی باقری رئیس سینما بهمن بهشهر ایشان را همراهی نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار