طهماسبی خبر داد؛
یداله طهماسبی مدیرکل ICT استان با ابراز اینکه از ابتدای سال جاری تا به پایان آذرماه، بالغ بر 2500 شکایت در سامانه 195 ثبت شد گفت: پس از ثبت شکایت در سامانه در کوتاهترین زمان ممکن موضوع بررسی و در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم برای رفع مشکل بعمل می اید.
کد خبر: ۸۰۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ 22 December 2019

به گزارش تابناک مازندران، یداله طهماسبی مدیرکل ICT استان از بررسی 2500 شکایت مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات طی 9 ماهه گذشته خبر داد .

بر اساس این گزارش، مدیرکل ICT استان با ابراز اینکه از ابتدای سال جاری تا به پایان آذرماه، بالغ بر 2500 شکایت در سامانه 195 ثبت شد گفت: پس از ثبت شکایت در سامانه در کوتاهترین زمان ممکن موضوع بررسی و در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم برای رفع مشکل بعمل می اید.

بررسی 2500 شکایت مردمی در حوزه فناوری اطلاعات در مازندران
 

وی ادامه داد: بیشترین شکایات مطرح شده به ترتیب مربوط به شهرستان های بابل، ساری، آمل و قائمشهر بود که بر این اساس 46 درصد موارد مربوط به حوزه اینترنت، 28 درصد مربوط به حوزه تلفن ثابت، 22 درصد مربوط به حوزه تلفن همراه و مابقی شکایات به ترتیب مربوط به بخش های دفاتر پیشخوان، خدمات پستی، خدمات ارزش افزوده و تشعشعات بود.

بررسی 2500 شکایت مردمی در حوزه فناوری اطلاعات در مازندران
 

طهماسبی یادآور شد: همکاران بنده در مجموعه وزارت در استان و سایر دستگاهها و اپراتورها تابعه بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به موارد و مشکلات مشترکین در حوزه های مختلف ارتباطی و فناوری می باشند و مردم عزیز استان می توانند با مراجعه به سامانه 195 یا وب گاه اداره کل ICT استان به نشانی mazandaran.ict.gov.ir نسبت به ثبت نظرات، پیشنهادات و شکایات خود اقدام نمایند.

 

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار