استاندار فارس در پیش‌بینی وضعیت اقتصادی فارس متذکر شد: آینده فارس آینده ای روشن بوده و همکاری بخش خصوصی در کنار بخش دولتی در جهت کاهش موانع نویدگر بهبود شرایط اقتصادی فارس است.
کد خبر: ۸۰۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 18 December 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: عنایت الله رحیمی صبح چهارشنبه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت بیان کرد: یکی از اهداف برنامه ریزی شده محقق شدن شعار سال که همان رونق تولید است و در این راستا نیزایجاد فضای مناسب کسب و کار و تحقق فضای مناسب اقتصادی از جمله مهمترین اقدامات این بخش است.

وی با بیان اینکه استان فارس نتایج خوبی در محقق کردن اقتصادی مقاومتی و رونق تولید داشته اضافه کرد: افزایش درآمد های مالیاتی و افزایش درآمد های استان از جمله موضوعاتی است که منجر به تحقق اهداف کلی نظام در استان فارس شده است.

عالیترین مقام دولت در فارس ادامه داد: کاهش نرخ بیکاری در شاخص های اقتصادی استان و حرکت پویا در بهبود شرایط اقتصادی در کنار ایجاد ارزش افزوده و اشتغال جدید پس از افتتاح مشاغل جدید از جمله توفیق هایی است که در اقتصاد فارس شاهد آن بودیم.

رحیمی با اشاره به اینکه تنوع کسب و کار های پایه منجر به ایجاد اشتغال های پویا و مستمر می شود خاطرنشان کرد: تولید محصولات صنعتی جدید و ایجاد صنایع مادر تخصصی در حوزه تولیدات محصولات مختلف در استان فارس نقش موثری در بهبود شاخص های اقتصادی فارس داشته است.

وی در پیش‌بینی وضعیت اقتصادی فارس متذکر شد: آینده فارس آینده ای روشن بوده و همکاری بخش خصوصی در کنار بخش دولتی در جهت کاهش موانع نویدگر بهبود شرایط اقتصادی فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار