مسئول فستیوال هیئت فوتبال مازندران در حاشیه برگزاری فستیوال زیر 12 سال فوتبال استان گفت: بازیکنان مستعد از سوی استعدادیاب به اردوی تیم‌های ملی پایه دعوت می‌شوند.
کد خبر: ۸۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 22 August 2015
به گزارش تابناک نقل از فارس عبدالناصر جعفری با اشاره به استقبال خوب بازیکنان و خانواده‌ها به فستیوال اظهار کرد: فدراسیون و هیئت فوتبال استان برای توسعه تیم‌های پایه کشور با همکاری خانواده‌ها تعامل خوبی دارند.
وی با بیان اینکه نفرات برتر و برگزیده این فستیوال به مرحله دوم طرح استعدادیابی فوتبال کشور معرفی می‌شوند، گفت: یکی از اهداف برگزاری فستیوال از سوی فدراسیون در استان‌ها، توسعه و گسترش فوتبال کشور در سنین پایه است.
مسئول فستیوال فوتبال مازندران با اشاره به اینکه در این فستیوال باشگاه‌های مدارس فوتبال نیز همکاری خوبی داشتند، بیان کرد: در این فستیوال حدود 200 بازیکن از 40 مدارس فوتبال در سطح استان حضور داشتند که از هر مدرسه فوتبال نیز چهار بازیکن به صلاح‌ دید مدیر معرفی شدند.
جعفری با بیان اینکه استادیوم 15 هزار نفری شهدای ساری بهترین مکان برای برگزاری فستیوال تیم‌های پایه است، اظهار کرد: مازندران  ظرفیت خوبی در تیم‌های پایه فوتبال کشور دارد و به همین منظور برای شناسایی بازیکنان مستعد در طول سال چندین بار فستیوال بین مدارس فوتبال استان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار