دادکان ؛
دادکان که پنجشنبه شب میهمان برنامه گفتگوی ویژه خبری شکبه دوم سیما بود، در ادامه به موضوع قابل توجهی اشاره کرد: داوری که اکنون محروم شده است، به من گفت فدراسیون از او خواسته است تا نتیجه یک بازی را در بیاورد.
کد خبر: ۸۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 21 August 2015
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اعتراض به عملکرد مدیران فدراسیون و باشگاه‌ها است، گفت: فساد در فوتبال نیست بلکه در آدم‌هایی که در فوتبال هستند، وجود دارد.

به گزارش تابناک گیلان، محمد دادکان در مورد مشکلات موجود در فوتبال ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: نباید فکر کنیم برخی از مسئولان در فساد، چه ورزشی و چه غیر ورزشی نقشی ندارند. فسادی را  در فوتبال نمی‌بینیم، فساد در آدم‌هایی که در فوتبال هستند، وجود دارد.

وی اضافه کرد: فساد در فوتبال تنها در زمینه‌های مالی و پولی نیست بلکه دروغ گفتن، ریا کردن و آوردن آدم‌هایی که از فوتبال هیچ چیز نمی‌دانند، هم فساد است. مدیرانی که از فوتبال و ورزش چیزی نمی‌دانند، وزیر یا مدیر ورزشی می‌شوند که آن مدیر هم برای بقای خود هزینه می‌کند و مجبور می‌شود ایجاد فساد کند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرد: باشگاه‌های پرطرفداری مانند پرسپولیس و تراکتورسازی اکنون تماشاگران زیادی ندارند زیرا تماشاگران به مدیریت این باشگاه‌ها و همچنین فدراسیون  اعتراض دارند.

دادگان که پنجشنبه شب میهمان برنامه گفتگوی ویژه خبری شکبه دوم سیما بود، در ادامه به موضوع قابل توجهی اشاره کرد: داوری که اکنون محروم شده است، به من گفت فدراسیون از او خواسته است تا نتیجه یک بازی را در بیاورد.

وی در ادامه یادآور شد: مدیرانی که از فوتبال چیزی نمی‌دانند ایجاد فساد هم می‌کنند، بنابراین مدیرانی که ورزشی نیستند و از برخی نهادهای نظامی آنها را می‌آورند، اگر کاربلد هستند، همان جا باشند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال همچنین گفت: در فهرست برخی از باشگاه‌ها نفر بیست و دوم و بیست سومی آن وجود خارجی ندارد و این ایجاد فساد می‌کند، در حالی‌که پول آن بازیکنان را هم می‌گیرند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار