معاون امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اینکه افتتاح این 41 پروژه گوشه‌ای از اقدامات انجام شده توسط سپاه است، گفت: باید با همت مضاعف برای توسعه و آبادانی مازندران تلاش کرد.
کد خبر: ۸۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 21 August 2015
علی نبیان در آیین افتتاح طرح های عمرانی روستایی محرومیت زدایی مازندران نوشهر، با بیان اینکه در هر لحظه ای که نیاز به حضور فعال مردم داشتیم، مردم در صحنه بودند گفت:همانطور که در هشت سال دفاع مقدس مردم ما حضوری فعال داشتند و در عرصه‌های خدمت‌رسانی از جان خود نیز گذشتند این اتفاق اکنون نیز استمرار دارد و مردم در تمام صحنه‌هایی که به حضورشان نیاز است همواره حضوری چشمگیر دارند.
انتخابات، ۲۲ بهمن و روز قدس از جمله صحنه هایی است که مردم با حضورشان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده اند.
معاون امور عمرانی استاندار مازندارن با بیان اینکه بسیج و سپاه از درون مردم و برای مردم است، خاطرنشان کرد: در بحران‌ها و بلایایی طبیعی که هر ساله شاهد آن در مازندران هستیم نیروهای سپاه نیز در کنار مردم و مسئولان حضوری فعال برای خدمت‌رسانی داشتند.
ایشان به بحران برف سال ۹۲ در غرب استان اشاره کرد و گفت: در این حادثه سپاه در کنار سایر دستگاههای اجرایی به مردم خدمت رسانی کرده اند.
وی با اشاره به اینکه افتتاح این 41 پروژه گوشه‌ای از اقدامات انجام‌شده توسط سپاه است، بیان کرد: نباید به بهانه اینکه مازندران از نعمت دریا و جنگل برخوردار است گمان کنیم که مشکلی ندارد بلکه باید با همت مضاعف برای توسعه و آبادانی استان تلاش کرد.
وی با بیان اینکه دست به دست به هم دهیم و با یک ادبیات واحد به مردم خدمت رسانی کنیم تصریح کرد: باید در جای جای مازندران این ادبیات ساری و جاری شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار