کد خبر: ۸۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 21 August 2015

مسابقات جت‌اسکی قهرمانی کشور «جام کاسپین» با معرفی نفرات برتر در منطقه آزاد انزلی به پایان رسید.

خبرگزاری فارس: مسابقات جت‌اسکی قهرمانی کشور پایان یافت


مسابقات جت‌اسکی قهرمانی کشور «جام کاسپین» که با شرکت 60 ورزشکار از استان‌های کشور به مدت دو روز در نوار ساحلی در منطقه آزاد انزلی برگزار شده بود عصر امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات بانوان و نوجوانان در روز نخست و رقابت آقایان در دو کلاس جت تنفس طبیعی و سوپر شارژ امروز برگزار شد.

رقابت‌های مذکور در سه کلاس نوجوانان، بانوان و آقایان از سوی انجمن جت‌اسکی کشور برگزار شد که در کلاس جت تنفس طبیعی آقایان بهروز پورمحمد از گیلان اول و محسن عظیمی از مازندران دوم شدند.

در مسابقات بخش بانوان نیز مینا سلیمان‌ن‍ژاد از باشگاه ملی‌پوشان چالوس، مریم امیری از مازندران و پانته‌آ خوئینی‌پور از کیش عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

در کلاس سوپرشارژ آقایان نیز محمد اسدپور از کیش و اشکان عظیمی از مازندران مشترکاً به مقام نخست رسیدند و محمد زبردست از گیلان دوم و مجید اشرفی به مقام سوم شدند.

در بخش نوجوانان آریا جلیل‌نژاد مارین اسپرت چابکسر مقام نخست را کسب کرد و اردلان صفری و سید مهران میرحسینی هر دو از جزیره عرشیا گیلان به ترتیب مقام‌های دوم تا سوم را از آن خود کردند.

محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور، مهربان دبیر و ضیا بخش نایب رئیس بانوان این فدراسیون، دکتر شیری دبیر شورای راهبردی ورزش مناطق آزاد کشور، بیات دبیر شورای فرهنگ دریا و ... حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار