جشنواره ملی عکس فیروزه کلید خورد
کارگروه تخصصی جشنواره ملی عکس فیروزه، برگزاری این جشنواره مهرماه سالجاری را مورد تایید قرار داد.
کد خبر: ۷۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 20 August 2015
به گزارش تابناک تبریز، در این نشست که با حضور اعضای شورای سیاستگذاری و مدیران سازمان فرهنگی هنری برگزار شد، با اشاره به اهمیت این جشنواره و ضرورت استمرار آن به عنوان اولین جشنواره زنده عکاسی کشور، نحوه برگزاری و کلیات آن مورد توجه قرار گرفت.در نشست یاد شده، اعضای کارگروه با بررسی ادوار گذشته جشنواره و توجه به نقاط ضعف و قوت آن، بر برگزاری هر چه بهتر آن در سالجاری و در دوره ششم آن تاکید کردند.

بررسی کامل فراخوان پیشنهادی جشنواره، توجه به جزییات برگزاری آن و نیز تلاش برای جذب تعامل همه جانبه جامعه عکاسی کشور از جزییات این نشست بود.

کارگروه تخصصی برگزاری جشنواره ملی عکس فیروزه، با تقدیر از عوامل برگزاری این جشنواره در دوره های گذشته، داورانی که به این جشنواره اعتبار بخشیدند، اعضای شورای سیاستگذاری ادوار گذشته و نیز شرکت کنندگان و همراهان پنج دوره جشنواره، آمادگی خود را برای برگزاری این جشنواره در سالجاری اعلام کرده و خواستار استمرار این همکاری و حضور برای خلق یکی دیگر از معتبرترین رخدادهای عکاسی کشور شد.

براساس اعلام ستاد برگزاری ششمین جشنواره ملی عکس فیروزه، فراخوان این جشنواره طی روزهای آتی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار