معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران اعلام کرد: موکب‌های استان مازندران تا سه روز پس از اربعین به خدمات‌رسانی خود ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۷۸۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 16 October 2019

حسین حسین نژاد عصر چهارشنبه پس از بازدید از موکب‌های مازندران در عراق در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۲۰ موکب استان مازندران از زائران کربلا میزبانی خواهند کرد که یک موکب در مرز مهران و باقی در مسیر پیاده روی کشور عراق و شهرهای کربلا و نجف مستقر هستند.

وی شرایط موکب‌های استان مازندران برای پذیرایی و خدمات رسانی به زائران را مطلوب توصیف کرد و گفت: امسال نسبت به سال گذشته موکب های مازندران هم از شرایط کیفی و هم کمی خدمات رشد قابل توجهی داشتند.

معاون استاندار مازندران موکب های استان را از موکب های برگزیده در خدمات رسانی به زائران راهپیمایی اربعین امسال توصبف کرد و گفت: در بازدید میدانی، زائران از خدمات موکب های مازندران بسیار راضی بودند.

حسن نژاد با اشاره به تکرار اینکه موکب های مازندران تا سه روز پس از اربعین نیز به خدمات خود ادامه می دهند ، توصیه کرد: زائران سفر خود را کوتاه کرده و سعی کنند سریع تر به کشور بازگردند.

وی خدمات پزشکی موکب های مازندران را نیز مطلوب توصیف کرد و گفت: تجهیزات گسترده پزشکی و دندانپزشکی در موکب های مازندران مستقر شده و تمامی خدمات پاراکلنیک را ارائه می دهند.

پیش از این نیز اعلام شده بود که تاکنون ۱۵ میلیارد ریال انواع دارو و تجهیزات پزشکی برای خدمات به زائران راهپیمایی اربعین به موکب‌های مازندران در کشور عراق ارسال شده است.

در حال حاضر تعداد ۳۴۳ پزشک، پرستار و کارشناس بهداشت برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شده اند و در موکب های مازندران و دیگر موکب ها مستقر هستند.

گفتنی است تا به امروز ۱۲۰ هزار مازندرانی برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی در کشور عراق ثبت نام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار