کد خبر: ۷۸۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ 16 October 2019

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر در سطح استان شدند.
سرهنگ علیرضا ثقفی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیم‌های عملیاتی تشکیل و در یک اقدامی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.
او گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.
سرهنگ ثقفی اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و افزود: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامد‌های این پدیده شوم است.
او از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار