نتایج ضعیف کلمبیا و موضع کی‌روش نسبت به بازیکنان این تیم از جمله خامس باعث ناراحتی اهالی فوتبال کلمبیا شده است و آن‌ها اخراج این مربی را خواستار شدند.
کد خبر: ۷۸۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 16 October 2019

  تیم ملی فوتبال کلمبیا در دومین دیدار دوستانه خود در ماه جاری میلادی نیز نتوانست به برد برسد و برابر الجزایر با ۳ گل شکست خورد. کارلوس کی‌روش بعد از این دیدار عنوان کرد تیمش بازی بهتری نسبت به حریف ارائه داد ولی دریافت دو گل در فاصله زمانی کوتاه باعث شد تا شیرازه این تیم از هم بپاشد. او عنوان کرد این بازی دوستانه به تیمش کمک خواهد کرد تا بازی در شرایط سخت را یاد بگیرد و بتواند بازی را در شرایط سخت و وقتی که عقب است را مدیریت کند.

به نقل از Bogotá Alert، هواداران تیم ملی فوتبال کلمبیا از نتیجه مقابل الجزایر اصلا راضی نیستند. آن‌ها انتظار داشتند نتایج تیم‌شان بعد از حضور کی‌روش به جای پکرمن در راس کار هدایت تیم ملی کلمبیا بهبود یابد ولی این اتفاق رخ نداد و به همین خاطر این هواداران خواستار اخراج کی‌روش و بازگشت پکرمن به تیم ملی فوتبال کلمبیا شدند.

این مربی پرتغالی پیش‌تر نیز با خبرنگاران این کشور درباره حضور خامس رودریگس در این تیم و موضوع مصدومیت او دچار درگیری لفظی شده بود.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد اتفاقی که برای برانکو در عربستان رخ داد و بعد از چند سال موفق با پرسپولیس از هدایت این تیم اخراج شد، این بار برای کی‌روش در کلمبیا رخ داده است و نتایج ضعیف در کوپا و بازی‌های دوستانه باعث شده است تا زمزمه‌های برکناری این مربی پرتغالی نیز به گوش برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار