مسؤول بسیج جامعه پزشکی مازندران اعلام کرد: تاکنون ۱۵ میلیارد ریال انواع دارو و تجهیزات پزشکی برای خدمات به زائران راهپیمایی اربعین به موکب‌های مازندران در کشور عراق ارسال شده است.
کد خبر: ۷۸۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱ 16 October 2019

حمیدرضا لزگی عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر تعداد ۳۴۳ پزشک، پرستار و کارشناس بهداشت برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شده اند و در موکب های مازندران و دیگر موکب ها مستقر هستند.

وی با اشاره به اعزام ۹ یونیت دندانپزشکی به موکب های استان در کشور عراق تاکید کرد: تمامی خدمات پزشکی ارائه شده رایگان بوده و شامل تمامی زائران ایرانی و خارجی می شود.

مسؤول بسیج جامعه پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: اعضای بسیج جامعه پزشکی مازندران در تمام ۲۰ موکب اعزامی استان در شهرهای مختلف از جمله مهران ، نجف و کربلا مستقر شده اند و در راستای خدمت رسانی به زائرین در آمادگی و تجهیز کامل قرار دارند.

گفتنی است تا ظهر امروز بیش از ۱۱۵ هزار نفر از استان مازندران برای حضور در راهپیمایی اربعین امسال ثبت نام کردند که نسبت به سال گذشته رشد ۶۵ درصدی را تجربه کرد.

علاوه بر این به گفته مسئولان ناجای کشور حدود ۶۰ درصد از زائران ایرانی در حال بازگشت از کشور عراق هستند.

همچنین به گفته مسئولان حج و زیارت استان مازندران ثبت نام راهپیمایی اربعین در کشور عراق تا چهار روز پس از اربعین نیز ادامه خواهد داشت که پیش بینی می شود شمار مازندرانیها در پیاده روی اربعین به بیش از آمار اعلام شده برسد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار