کد خبر: ۷۸۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ 15 October 2019

سالن فوقانی سینما «سپهر» ساری به همت موسسه «بهمن سبز حوزه هنری» بازسازی و از امروز رسما، آغاز به کار می‌کند.

به گزارش رسیده، سیدعلی سیدپور گلنشینی، مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران سینما سپهر ساری با اعلام این خبر افزود: سالن دوم سینما «سپهر» ساری که در طبقه فوقانی این سینما واقع است به طور کامل بازسازی شد. این سالن به ۶۲ صندلی VIP، سیستم دیجیتال و لیزر مجهز شده است.

به گفته وی، سالن اصلی سینما «سپهر» ساری ۱۰۰۰ نفر ظرفیت دارد و دومین سینمای هزار صندلی حوزه هنری است. این سالن در سال ۸۵ بازسازی شد و قرار است بزودی به همت موسسه «بهمن سبز» به دوسالن مجزا تبدیل شود.

سیدپور، ضمن اعلام خبراحداث دومین سالن نمایش در طبقه فوقانی سینما سپهر ساری خاطرنشان ساخت: همه‌ی ما در مقابل فضای فرهنگی پیرامونی خود حساس و مسئول هستیم و سینما بعنوان یکی از مظاهر فرهنگی و از ابزارهای مؤثر هنری است و حمایت آن یک الزام همگانیست، رجوع انبوه مخاطبان علاقمند از شهرهای قائمشهر، کیاسر، زیراب، سوادکوه، نکا، جویبار، شهرستان سیمرغ و… به سینما سپهر و همچنین رغبت اهالی فرهنگ دوست و حامی هنر هفتم شهرستان ساری به سینما را دلیلی برای افزایش و توسعه سالن‌های نمایش سینما سپهر عنوان کرد.

وی ادامه داد: موسسه «بهمن سبز» تلاش مجدانه‌ای در امر افزایش سرانه سینما در کشور دارد چراکه سینما درگاهی مهم در اشاعه آیین و فرهنگ یک ملت است. تلاش ما برای تحقق اهدافمان در موسسه بهمن سبز برای بازسازی و ساخت سالن‌های تازه با وجود مشکلات اقتصادی همچنان ادامه دارد. سینماهای این موسسه با این بازسازی‌ها و نوسازی‌ها، کیفیت بهتری از خدمات را به علاقه‌مندان سینما عرضه می‌کنند.

مدیریت امور سینمایی استان مازندران، در پایان با تشکر از همراهی مخاطبان خود، از آغاز بهره برداری دومین سالن سینما سپهر سازی از امروز خبر داد.

سینما «سپهر» ساری در استقبال مخاطب و فروش، جزو ۵ سینمای برتر حوزه هنری در سطح کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار