با پیگیری‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است بازی این تیم با نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر با 48 ساعت تاخیر برگزار شود.
کد خبر: ۷۸۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 13 October 2019

 فارس،مسابقات جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی این هفته با برگزاری چند بازی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود اما بازی تیم‌های پرسپولیس و نفت آبادان به دلیل حضور بیش از سه بازیکن پرسپولیس در تیم ملی لغو و به زمان دیگری موکول شد. از سوی سازمان لیگ تاریخ 5 آذر برای انجام این بازی در نظر گرفته شده است که البته این زمان جدید باز هم باعث می‌شود که تیم پرسپولیس در شرایط برابری مقابل رقبایش قرار نگیرد.

در برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ تیم پرسپولیس در تاریخ پنج‌شنبه 7 آذر در تهران باید به مصاف نساجی برود اما از آنجایی که بازی معوقه پرسپولیس و نفت آبادان در جام حذفی در تاریخ 5 آذر برگزار می‌شود عملا سرخ‌پوشان نمی‌توانند 48 ساعت بعد از بازی با نفت به مصاف نساجی بروند. به دلیل تداخل زمانی بازی پرسپولیس در جام حذفی با انجام بازی در هفته دوازدهم لیگ برتر، مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال تعویق این بازی هستند.

پس از پیگیری‌هایی که مسئولان پرسپولیس از سوی سازمان لیگ داشته‌اند به ‌آنها به صورت شفاهی گفته شده که بازی سرخ‌پوشان مقابل نساجی در هفته دوازدهم لیگ برتر به جای پنج‌شنبه 7 آذر در تاریخ شنبه 9 آ‌ذر برگزار خواهد شد تا بازیکنان پرسپولیس 4 روز پس از بازی مقابل نفت در جام حذفی در هفته دوازدهم لیگ برتر به میدان بروند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار