ستاره های بزرگی از دنیای فوتبال در سال جاری میلادی کفش‌هایشان را آویختند.
کد خبر: ۷۸۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 13 October 2019

ایسنا، کمتر از ۳ ماه تا پایان سال جاری میلادی زمان باقی مانده است. در این سال نیز خیلی از ستاره‌های دنیای فوتبال که سال‌ها در مستطیل سبز هنرنمایی کردند، کفش‌هایشان را آویختند و بازنشسته شدند.

دروازه بان:

پتر چک

پتر چک، دروازه‌بان اهل جمهوری چک، ۱۲۴ بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ را تجربه کرد. او در تیم اسپارتاپراگ چهره شد و در ادامه به لیگ فرانسه رفت تا مسئولیت حراست از دروازه رن را بر عهده داشته باشد. چک در سال ۲۰۰۴ به تیم چلسی پیوست تا در تیم طلایی مورینیو دو بار پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند. این دروازه‌بان بعد از ۱۱ سال حضور در چلسی در سال ۲۰۱۵ راهی تیم آرسنال شد. پتر چک با ۲۰۲ کلین شیت، رکورددار بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ لیگ برتر انگلیس است.

مدافعان:

پاتریس اورا

اتریس اورا، مدافع فرانسوی بعد از این که بیش از یک سال بدون تیم بود، تصمیم گرفت وارد حیطه مربیگری شود و خداحافظی خودش را از فوتبال رسما اعلام کرد.

خوان

مدافع سابق تیم ملی فوتبال برزیل سالاها در رم و اینتر بازی کرد و آخرین بار در فلامینگو بود و در این سال از فوتبال خداحافظی کرد.

بارزالی

آندره بارزالی، مدافع ۳۸ ساله یوونتوس نیز خداحافظی خود را از این تیم اعلام کرد. بارزالی هفت قهرمانی با یوونتوس در سری A و چهار قهرمانی در جام حذفی به دست آورده است. این مدافع ۳۸ ساله یوونتوس ۷۴ بار هم پیراهن تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا را بر تن کرده و قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶ را در کارنامه دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار