واحد حقوقی شهرداری نکا شکایتی علیه این افراد معلوم الحال که موجب تشویش افکار عمومی جامعه می شوند؛ در محاکم حقوقی مطرح خواهد کرد تا مراتب از طریق دستگاه قضا پیگیر شود.
کد خبر: ۷۸۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹ 12 October 2019

به گزارش تابناک مازندران، اخیراً یک نظرسنجی از عملکرد شهردار جهادی و انقلابی نکا با رویکرد منفی و سوالات جهت‌دار در فضای مجازی منتشر شده است که توسط عواملِ خودشان، در حال تکمیل است که جای بسی تامل دارد و نشان از غرض ورزی و خشم و غضب ناشی از مقاومت شهردار در مقابل برخی زیاده‌خواهی هاست
لذا نکاتی مهم جهت تنویر افکار عمومی و مخاطبین این نظرسنجی متذکر می شود:

۱_ واحد حقوقی شهرداری نکا شکایتی علیه این افراد معلوم الحال که موجب تشویش افکار عمومی جامعه می شوند؛ در محاکم حقوقی مطرح خواهد کرد تا مراتب از طریق دستگاه قضا پیگیر شود.

۲_ از کسانی که از عملکرد مثبت شهرداری حداقل در دو سال گذشته با مدیریت دکتر احمدی بی‌خبرند؛ درخواست می شود از شرکت دراینگونه نظرسنجی های کینه توزانه خودداری نماید چرا که ضمن اینکه گناه خواهند کرد؛ مصداق " لاتقف ما لیس لک به علم" خواهند شد.

۳_ عملکرد شهرداری در دو سال گذشته بر همگان روشن است چه در حوزه زیربنایی
مثل : بازگشایی مسیر سی متری و احداث پل بزرگ آزادگان ، راه اندازی کارخانه آسفالت ، کارخانه سنگ‌شکن ، کارخانه تولید بتن ، کارگاه بلوک زنی و کارگاه موزاییک سازی ، تبدیل ساحل مروارید به ساحل نمونه استان ، تجهیز پارک جنگلی قرمرض و ساماندهی ورودی غربی شهر که هردو پروژه در حال انجام است
و چه در حوزه روبنایی
مثل : زیباسازی و مبلمان شهری و نورپردازی و نظافت و پاکیزگی شهر و اقدامات شایسته دیگر که همه و همه نشان از فعالیت شهرداری دارد.

۴_ در عملکرد مثبت شهرداری همین قدر بس که نه تنها حقوق پرسنل و کارگران را ماهانه و در سر وقت پرداخت مینماید؛ بلکه تمام بدهی های شهرداری به بیمه ، دارایی ، بانک‌ها از سال‌های ۱۳۹۰ به این طرف تقسیط و در حال پرداخت است .

۵_ شهردار نکا (دکتر احمدی) شهر را با ۱۱ میلیارد تومان بدهی تحویل گرفت و امروز علیرغم همه تلاش‌های شهرداری در جهت بهسازی و توسعه شهری ، احداث پل بزرگ آزادگان و آزادسازی مسیر سی متری که ۱۶ میلیارد تومان هزینه برداشت اما میزان بدهی شهرداری در حال حاضر کمتر از ۱۱ میلیارد تومان است .

۶_ همگان می دانند که شرایط اقتصادی کشور خیلی مناسب نیست و توان مالی اشخاص کم شده است . ساخت و ساز از رونق افتاده است. بسیاری از شهرداری‌ها ورشکسته شدند و حتی دچار بحران شده ، و از پرداخت حقوق پرسنل خود عاجزند
اما شهرداری نکا افتخار دارد علیرغم همه این مشکلات ؛ علاوه بر پرداخت حقوق و مزایای پرسنلی؛ مشغول انجام فعالیت‌های عمرانی است. اگرچه به علت شرایط بد اقتصادی ، فعالیت کند شده است اما همچنان یکی از شهرداری های موفق استان مازندران است .

۷_ شهرداری نکا این اقدام را اقدامی عاجزانه و کینه توزانه از سوی کسانی میداند که دارای منافعی در شهر بوده اند که با آمدن دکتر احمدی منافع شخصی آنان به خطر افتاده است و تجربه ثابت کرده است که این شهردار برای حفظ منافع مردم و مصالح عموم جلوی زیادی خواهی های برخی در این شهر ایستاده؛ می ایستد و خواهد ایستاد. برخی قبلاً قد علم کردند که رسوا شدند ، اینها هم رسوا خواهند شد و قطعاً اینها نفرات آخر نخواهند بود.
مردم بهترین داوران و قضاوت کنندگان عرصه خدمت رسانی از سوی مسئولین هستند.

در پایان ضمن عذرخواهی از مردم شریف نکا که به قول شهردار بهترین مردمی اند که تا بحال در عمر خود دیده است و تنها به عشق آنان همه حرف ها و حدیث ها را تحمل نموده و زندگی خود را وقف خدمت به آنان نموده است ، درخواست می شود همچنان صبوری به خرج داده و با همکاری و همدلی خود زمینه فعالیت بیشتر شهرداری را برای خدمت رسانی و در نهایت توسعه شهر فراهم آورند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
نکاییییی
|
United States
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
ادم خوب و جهادی رو کسی نمیتونه تحمل کنه، طبیعیه
شهرنشین
|
United States
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
دست از سر دکتر احمدی برنمیدارن
چقدر حسودن
حسود هرگز نیاسود
نکاییییی
|
United States
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
ادم خوب و جهادی رو کسی نمیتونه تحمل کنه، طبیعیه
یوسف نژاد
|
Czech Republic
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
مصالح گرون شده, شهرسازی سخته, احتیاج به زمان داره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار