هم‌اکنون ۲۰۰۰ خلبان جوان کشور به‌عنوان سرمایه‌های آینده این مملکت یا خانه‌نشین شده‌اند یا در آژانس‌ها کار می‌کنند.
کد خبر: ۷۸۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 18 August 2015
 کارشناس حمل‌ونقل هوایی با انتقاد از این‌که بخش هواپیمایی کشوری متولی ندارد، گفت: هم‌اکنون ۲۰۰۰ خلبان جوان کشور به‌عنوان سرمایه‌های آینده این مملکت یا خانه‌نشین شده‌اند یا در آژانس‌ها کار می‌کنند.

به گزارش تابناک یزد، هوشنگ شهبازی اظهار کرد: هم اکنون ۲۰۰۰ جوان خلبان با سن ۲۰ تا ۲۵ سال در کشور داریم که یا خانه نشین شده اند یا راننده آژانس.

وی تصریح کرد: هر کدام از این خلبانان ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کرده اند تا در مدت ۵ سال توانسته اند گواهینامه خلبانی بگیرند.

وی با تاکید بر این که این خلبانان سرمایه های ملی هستند، بیان کرد: خلبانان هواپیمای مسافری پس از ۵ سال آموزش باید ۱۵ سال کمک خلبان باشند و بعد از ۲۰ سال خلبان می شوند.

این کارشناس حمل ونقل هوایی با بیان این که آموزش خلبانی هواپیماهای سیویل با نظامی متفاوت است، اظهار کرد: اختلاف آموزش خلبان هواپیماهای مسافربری تا هواپیماهای نظامی زمین تا آسمان است.

شهبازی در ادامه با بیان این که بخش هواپیمایی کشوری متولی ندارد، گفت: در حال حاضر خلبانان جوان کشور که سرمایه های آینده این مملکت هستند به دلیل نبود متولی یا خانه نشین شده اند یا در آژانس ها کار می کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار