کد خبر: ۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴ 24 February 2015
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: حدود 20 درصد واحدهای آموزشی مازندران تخریبی هستند که عمر برخی از این مدارس به 60 سال می‌رسد که این وضعیت برای ادامه حضور دانش‌آموزان در این مدارس خطرناک شده است.

سیدعلی قاسمی در حاشیه تجلیل از خیران کلاردشتی در گفت‌وگو با فارس در کلاردشت با بیان اینکه یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش کیفی‌بخشی کلاس‌های درسی است، اظهار کرد: در این شیوه نشاط و توجه عملی و ارتباط معلمان با دانش‌آموزان مدنظر است و همچنان که تجهیزات مهم است، نوع استفاده از تجهیزات نیز درخور توجه است.

وی درباره هوشمندسازی مدارس کلاردشت گفت: در حدود 25 درصد از مدارس ما هوشمندسازی اجرا شده است که امیدواریم تا پنج سال آینده تمامی مدارس استان هوشمندسازی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در ادامه با اشاره به مدارس تخریبی نیز افزود: حدود 20 درصد واحدهای آموزشی مازندران تخریبی هستند که عمر برخی از این مدارس به 60 سال می‌رسد که این وضعیت برای ادامه حضور دانش‌آموزان در این مدارس خطرناک شده است.

قاسمی بیان کرد: بسیاری از مدارس ما به دلیل به حد نصاب نرسیدن دانش‌آموزان به صورت مختلط برگزار می‌شود.

قاسمی یادآور شد: در سال آینده نیز تلاش می‌شود تا حدود 100 میلیارد ریال برای هوشمندسازی، تجهیز و نوسازی مدارس استان هزینه شود که 50 میلیارد ریال آن را خیران تامین می‏‌کنند.

این مسئول از هوشمندسازی تمامی مدارس استان در پنج سال آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر یکی از ماموریت‌های بسیار مهم آموزش و پرورش ارتقای کیفیت آموزشی مدارس است.

وی از خیران به عنوان انسان‌های مومن، پاک و خیرخواه یاد کرد و گفت: این افراد از زمره کسانی هستند که در این امر خداپسندانه با خدای خود معامله کرده‌اند و این اقدام آنها برای همیشه باقی می‌ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با ابراز نگرانی از نبود امکانات و تجهیزات لازم در بیشتر مدارس این استان اظهار کرد: باید همه مسئولان و مردم دست در دست هم دهیم تا دانش‌آموزان از این کمبودها و نارسایی‌ها رها شوند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931205000807#sthash.AdpN83G6.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار