دانشجویان قشر روشن فکر و نخبه جامعه و امید مردم در آینده هستند. قشر دانشجو و جوان ما در پیگیری مطالبات و خواسته مقام معظم رهبری و مردم جلودار هستند. باعث افتخار است جوانان دانشجو هم درس و دانش را تحصیل می‌کنند و در کنار آن پیگیر مطالبات، خواسته‌های مردم و مشکلات جامعه هستند.
کد خبر: ۷۶۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 07 August 2019

 به گزارش تابناک مازندران، امام جمعه امیرکلا گفت: مردم باید حق کارگران را از دولت مطالبه کنند. انتظار ما این است که دولت و استانداری هر چه زودتر و بهتر نسبت به مساله معیشتی کارگران رسیدگی کنند.


 حجت الاسلام باباییان، امام جمعه امیرکلا در مازندران پیرامون فوت کارگران معدن در تاریکدره سوادکوه گفت: در سال‌های گذشته نیز چنین حوادث و رخداد‌ها صورت گرفته است. ما انتظار داریم دولت نسبت به کارگران خصوصا کارگران رشته‌های سخت و طاقت فرسا احتمام جدی بورزند. زمینه آرامش آنان را فراهم کنند. اینگونه نباشد که بخاطر عدم امکانات و تجهیزات لازم کارگران ما دچار آسیب شوند و یا از دنیا بروند و خانواده و شهری را داغدار کنند.

 وی ادامه داد: جامعه‌ای که دچار آسیب و یا داغدار می‌شود، دولت موظف است جلوی این آسیب روانی و روحی جامعه را بگیرد. کارگران نقش مهمی در حرکت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی دارند و نباید این قشر را تنها گذاشت و یا اینکه به مشکلات این افراد رسیدگی نشود. نباید با کوتاهی و سهل‌انگاری‌ها منتظر حوادث این‌چنینی در جامعه کارگران باشیم و باید از آنان حمایت کنیم. حمایت نباید تنها زبانی باشد و انتظار مردم و کارگران از دولت این است که در عمل نیز با آنان همراه باشند و به مشکلات آنان و حق‌شان رسیدگی شود.

 

امام جمعه امیرکلا می‌افزاید: مردم باید حق کارگران را از دولت مطالبه کنند. انتظار ما این است که دولت و استانداری هر چه زودتر و بهتر نسبت به مساله معیشتی کارگران رسیدگی کنند و همچنین نسبت به محیط کارگری شرایط مطلوبی را فراهم کنند که دغدغه و مشکلی نداشته باشند.

 

وی در خصوص جایگاه و فعالیت دانشجویان در خصوص مطالبات گفت: دانشجویان قشر روشن فکر و نخبه جامعه و امید مردم در آینده هستند. قشر دانشجو و جوان ما در پیگیری مطالبات و خواسته مقام معظم رهبری و مردم جلودار هستند. باعث افتخار است جوانان دانشجو هم درس و دانش را تحصیل می‌کنند و در کنار آن پیگیر مطالبات، خواسته‌های مردم و مشکلات جامعه هستند.

 

حجت الاسلام باباییان ادامه داد: دانشجویان ما به صورت جدی مطالبه‌گر هستند. در دانشگاه مازندارن نیز جوانان هم در مباحث فرهنگی و تهاجم فرهنگی فعال هستند و حضور پررنگی دارند و هم در مطالبه گری از دولت، مجلس و قوه قضاییه نقش به سزایی دارند. ما تصور می‌کنیم دانشجویان مهم ترین نقش را در مطالبه گری از مسئولین دارند. دانشجویان قشر بیدار جامعه هستند و باید به اینان که از نظر سیاسی بصیرت دارند افتخار کنیم اینان که دغدغه مطالبات مقام معظم رهبری و مردم را سرلوحه راه خود قرار داده اند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار