کد خبر: ۷۶۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ 01 August 2019

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیدوارم با حضور مجدد حدادیان و صنیعی فر در راس امور نساجی، تیم از حواشی فاصله بگیرد.

مجتبی ممشلی کاپیتان تیم نساجی مازندران در مورد حضور مجدد رضا حدادیان و فرهاد صنیعی فر در راس مدیریتی این باشگاه عنوان کرد:نساجی با این ۲ مالک روز‌های خوبی را چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته اول فوتبال کشور تجربه کرده است و حالا مجددا آن‌ها را در راس امور می‌بینیم.

وی افزود: امیدوارم هر اتفاقی که قرار است بیافتد به نفع باشگاه نساجی باشد و مسائل حاشیه‌ای در نهایت از باشگاه ما به دور شود.

او همچنین در مورد شرایط نساجی بیان کرد: امسال نیز تیم خوب و یکدستی داریم. امیدوارم هواداران این تیم یک دست را حمایت کنند و ما را تنها نگذارند. همچنین امیدوارم بازگشت مجدد حدادیان و صنیعی فر به مدیریت باشگاه، مجددا روز‌های خوب و خوشی را برای نساجی رقم بزند.

ممشلی در مورد به تعویق افتادن مطالبات بازیکنان نساجی اظهار کرد: مهم این است که تیم نساجی سر و سامانی بگیرد و در نهایت به شخصیت تیمی برسد، عقب و جلو شدن مطالبات چندان اهمیتی پیدا نمی‌کند.  

کاپیتان تیم نساجی همچنین خطاب به هواداران نساجی مازندران بیان کرد: امیدوارم در ادامه مسیر هواداران صبوری کنند، پشت تیم و مالکان باشند و ما را تنها نگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار