کد خبر: ۷۶۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ 01 August 2019
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: هیچ نهادی بدون مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش حق برگزاری تئاتر را ندارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا ، سید ایرج کاظمی جو در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مجوز فعالیت کنسرت ها را از استان عنوان و افزود: حضور 2300 نفری مردم در یک کنسرت با بلیط 100 هزار تومان، یعنی مردم صحه میگذارند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه نیرو انتظامی در قبال امنیت فضای کنسرت پول دریافت میکنند و به نحو احسن و تمام قد حمایت خود را انجام میدهند، گفت: حالا ممکن است بین جمعیت چند هزار نفری چند نفر بی حجاب هم پیدا شود.

وی اجرای برنامه های فرهنگی در ادارات را یادآور شد و تصریح کرد: اجرای هر گونه تئاتر و موسیقی باید ضمن هماهنگی، مجوز موسیقی و تئاتر دریافت نمایند.

کاظمی جو استفاده از ارگ در مناسبات مذهبی را یادآور شد و با تعبیر ضرب المثل" شتر سواری دولا دولا نمیشود"  گفت: چگونه هست که همه ادارات در مناسبت ها از ارگ و موسیقی استفاده می کنند اما می گوییم تالارها حق استفاده ندارند؟

وی خاطرنشان کرد: هیچ نهادی بدون مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش حق برگزاری تئاتر ندارد.

کاظمی جو در رابطه با عفاف و حجاب اضافه کرد: اینکه فقط بنشینیم و صحبت کنیم مشکل حل نمی شود باید با انجام کارهای فرهنگی این مشکل را حل نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار