تیم فوتبال صبای قم در هفته سوم لیگ بر‌تر فوتبال در خانه برابر گسترش فولاد تبریز متوقف شد.
کد خبر: ۷۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳ 14 August 2015
به گزارش تابناک قم، تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز امروز در هفته سوم لیگ بر‌تر فوتبال در قم به میدان رفتند که این بازی با تساوی پایان یافت. 

در این مسابقه که در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار شد تیم فوتبال صبا در نیمه نخست توانست با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود پیروز شود اما یک پنالتی در نیمه دوم سبب شد گسترش فولاد با یک امتیاز ارزشمند قم را ترک کند.

گل صبا در این بازی در دقیقه 7 به ثمر رسید چنان که فلیپه ماچادو مدافع برزیلی صبا از سمت چپ نفوذ کرد و با ارسالی خطرناک و سریع از چپ توپ را به دهانه دروازه فرستاد که توپ با برخورد به پای مرتضی اسدی به درون دروازه گسترش غلتید.

در نیمه دوم و در دقیقه 55 این مسابقه پس از برخورد توپ به دستان مسعود حق جو در موقعیتی کاملا مشکوک داور در کمال ناباوری اعلام پنالتی کرد و شهرام گودرزی این ضربه پنالتی را وارد دروازه صبا کرد.

این تساوی، سومین نتیجه مساوی صبای قم در لیگ بر‌تر فوتبال بود در حالی که صبا در 2 بازی اخیر خود برابر نفت تهران و استقلال اهواز نیز مساوی کرده بود.

برای صبای قم در این دیدار حامد لک، مسعود حق‌جو، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، فیلیپه ماچادو، قاسم دهنوی، رضا حقیقی، ابوالفضل ابراهیمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد اوسانی (کریم اسلامی 46، محمد آرام طبع 75) و محمد قاضی به سرمربیگری علی دایی به میدان رفتند.

برای تیم گسترش فولاد تبریز نیز گئورگی گئورگیف، مرتضی اسدی، محسن حسینی، امید نظامی پور، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، شهرام گودرزی(ایوب کلانتری 76)، محمد ابراهیمی، امین درویشی(سعید دقیقی 53)، داریوش شجاعیان به سرمربیگری فراز کمالوند به میدان رفتند.

نزدیک به 300 نفر تماشاگر از این دیدار در ورزشگاه یادگار امام راحل قم دیدن کردند. 

ابراهیم توکلی به عنوان نماینده فدراسیون و حسین عسگری به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور یافته بودند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار