کد خبر: ۷۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 13 August 2015
هنوز زمان زیادی از انتشار اخباری مبنی بر درگیری لفظی رئیس مجمع نمایندگان گیلان با یکی از نمایندگان نمی گذرد که حالا قربانی، رئیس مجمع نمایندگان به اظهارات تامینی واکنش نشان می دهد.

 حسن تامینی، نماینده رشت در نشست خبری خود در اظهاراتی بی سابقه و جالب توجه گفته بود: "با توجه به اینکه ۱۳ نماینده استان گیلان نمی توانند باهم به دنبال مشکلات استان بروند، حداقل دو تا سه نماینده با هم هماهنگ کنیم و به کارهای عقب مانده بپردازیم تا اینکه یکی از عزیزان به خوابی که دید متوسل شد و گفت شهدا به کمک ما می آیند تا ما سه نفر بتوانیم مشکلات استان را حل کنیم."

البته نگاهی به بنر نصب شده در نشست خبری تامینی به خوبی نشان می دهد که منظور تامینی از سه نماینده کدام نمایندگان بوده است. قابل تامل آن که نماینده رشت توضیح بیشتری در این خصوص که چرا 13 نماینده گیلان نمی توانند با هم به دنبال مشکلات استان بروند، نمی دهد و نمی گوید که چه شد که وی، ندیمی و لاهوتی به صِرافت آن افتادند که جلسه مشترک مطبوعاتی برگزار کنند؟ جلسه ای که البته ندیمی و لاهوتی در آن غایب بودند!

با این حال تامینی می گوید که اصلاً بحث اعتلاف در میان وی، لاهوتی و ندیمی مطرح نیست. هرچند اعتلاف 3 نماینده از حوزه های مختلف آن هم وقتی که بحث استانی شدن انتخابات مطرح نیست، دور از ذهن بوده و لذا این سوال به قوت خود باقی می ماند که دلیل نشست اعتلاف گونه تامینی، ندیمی و لاهوتی چیست؟ 

با این حال گویا همین اظهارات تامینی در کنار ادعای وی مبنی بر محدود کردن نقش مجمع نمایندگان گیلان تنها در ارائه آمار، کافی بود تا رئیس مجمع نمایندگان گیلان در واکنش به اظهارات نماینده رشت صراحتاً بگوید که جمع شدن تعدادی از نمایندگان تحت هر عنوان دیگری برای پیگیری امور مورد پسند وی نمی باشد.

قربانی در این خصوص می گوید: "با وجود مجمع نمایندگان گیلان، ایجاد گروه های مختلف در بین نمایندگان استان منجر به توسعه گیلان نخواهد شد."

بی تردید بروز اختلافات این چنینی ولو در حد لفظی در بین نمایندگان مردم نمی تواند توسعه و پیشرفت را برای استان مظلوم گیلان به ارمغان آورد.


خزرانلاین/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار