در نشست تخصصی مدیران روابط عمومی مطرح شد؛
نشست تخصصی مدیران روابط عمومی هیات ها و تیم های فوتبال مازندران روز جمعه 14 تیر به میزبانی هیات فوتبال شهر رویان در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 05 July 2019

 به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران؛ طبق روال هر ماهه، نشست تخصصی مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه ای هیات ها و تیم های فوتبال در مازندران با محوریت برگزاری کارگاه های آموزشی مدیریت رسانه و کارگاه خبرنویسی در شهر رویان برگزار شد .

در این کارگاه آموزشی، مدیران روابط عمومی علم روز روابط عمومی و خبرنویسی را توسط اساتید برجسته دکتر مصطفی مقدس و دکتر عنایت داوودی آموزش دیدند.

مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال استان مازندران در حاشیه این نشست اظهار داشت : روابط عمومي كارآمد عاملي براي ارتباط، معرفي دستاوردها و پيشرفت سازمان ها است و ظرفيت موثري در راهبري افكار عمومي و اطلاع رساني هدفمند است.

مهدی رضی ضمن تاکید بر اهمیت آموزش در پیشرفت روابط عمومی ها، افزود : روابط عمومي بايد در قامت يك نهادي فعال، پويا و استاندارد و كارآمد بتواند با طراحي مهندسي افكار عمومي و بهره گيري از شيوه هاي نوين ارتباطي و اطلاع رساني به نيازهاي مخاطبان درون و برون سازماني پاسخ گويد و رضايتمندي حداكثري را در راستاي پيشرفت و تعالي سازمان متبوعش به ارمغان آورد.

سخنگوی هیات فوتبال استان مازندران از تلاش برای برطرف شدن ضعف رسانه ای برخی از هیات های شهرستانی فوتبال مازندران گفت و ادامه داد : روابط عمومي كارآمد با ارتباط هرچه بيشتر با رسانه ها، سازمان ها و اداره هاي ديگر زمينه معرفي دستاوردها و فعاليت هاي سازمان ها مطبوع خود را در جامعه فراهم و زمينه رشد و پيشرفت آن را فراهم كنند.

وي با اشاره به اینکه مسئولین روابط عمومی هیات ها باید خودشان را جدی بگیرند، گفت: اگر در تمام امور روابط عمومي ها بحث هنر، علم، فن و علاقه اضافه شود، فضاي روابط عمومي ها بهتر مي شود و مي توان عملكردهاي خوبي را شاهد بود.

مدير روابط عمومي هیات فوتبال مازندران در پایان خواستار ارتباط هرچه بیشتر با رسانه ها شد و خاطر نشان كرد: روابط عمومي و رسانه ها نبايد جدا از يكديگر باشند و تعامل اين دو بخش بايد روز به روز افزايش يابد.

گفتنیست؛ این نشست با حضور فاطمه بوداغی نایب رئیس هیات فوتبال مازندران، قائمی رئیس هیات فوتبال رویان و قاسمی رئیس هیات فوتبال نور و مدیران روابط عمومی هیات ها و مدیران رسانه ای تیم های فوتبال مازندران برگزار شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار