مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو آذربایجان‌غربی در حالی برگزار شد که به دلیل وجود شبهات و موانع قانونی نامعلوم دو نامزد مجمع، انتخابات برگزار و محمدعلی حبیب‌زاده تا تائید عدم موانع قانونی و شبهات مطرح شده در خصوص وی به عنوان رییس هیات انتخاب شد.
کد خبر: ۷۵۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ 30 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مجمع انتخاباتی هیات تکواندو آذربایجان غربی امروز پس از 80 دقیقه تاخیر با حضور رییس فدراسیون تکواندو کشور، نماینده وزارت ورزش و جوانان و معاون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و محمد علی حبیب‌زاده با کسب 11 رای به صورت نامعلوم رییس هیات تکواندو آذربایجان‌غربی شد.

سیدمحمد پولادگر در آغاز جلسه به تاخیر 80 دقیقه‌ای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تکواندو آذربایجان‌غربی اشاره کرد و افزود: دو نامزد مجمع دارای شبهات و برخی موانع قانونی هستند که باید فدراسیون به بررسی دقیق موضوع پرداخت کند اما به خاطر حضور اعضای مجمع مجبور به برگزاری انتخابات هستیم و هر فردی هم که انتخاب شد تا برطرف شدن موانع قانونی و شبهات منتصب به وی حکمی صادر نخواهم کرد.

وی تصریح کرد: در صورت تائید شبهات و موانع قانونی دو نامزد! نتیجه این انتخابات لغو و مجددا مجمع انتخاباتی دیگری را برگذار خواهیم کرد.

رئیس فدراسون تکواندو در ادامه به عملکرد این فدراسیون پرداخت و خاطرنشان کرد: لیگ تکواندو در ایران 24 ساله است و با تمام فراز و نشیب‌ها هر ساله در تمامی رده‌های سنی در بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

پولادگر اظهار کرد: امروز تکواندو در تمامی نقاط کشور خودنمایی می‌کند و دانش فنی آن به جای جای ایران اسلامی انتقال یافته است و خانواده ها به این رشته ورشی اعماد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بهترین ورزشکاران ما بچه‌های آذری زبان هستند که با روحیه جنگندگی، جایگاه خوبی در تیم‌های ملی دارند و توانسته‌اند مقام‌های برتر در مسابقات مختلف کسب کند.

تکواندوی آذربایجان‌غربی جایگاه خود را پیدا کند

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم در این مجمع با بیان این که تکواندوی استان در کشور صاحب جایگاه است اظهار کرد: اما این جایگاه نهایت خواسته ما از تکواندو نیست و هیات باید برای ارتقاء سطح تکواندوی آذربایجان‌غربی بیشتر تلاش کند.

کیومرث پور ایراندوست افزود: تکواندوی آذربایجان‌غربی در بخش‌های مختلف افتخارات زیادی کسب کرده است که در صورت همدلی جامعه تکواندو این افتخارات در آینده بیش از این هم خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته در ورزش تکواندو بیشتر از رشته والیبال، ملی پوش داشته  و توانستیم مدال‌های جهانی و بین المللی زیادی را کسب کنیم اما امروز از اوج این هیات فاصله وجود دارد.

به گزارش فارس، پس از صحبت‌های رئیس فدراسیون و معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی عباس عسگری و محمد علی حبیب زاده 2 نامزد این مجمع انتخاباتی برنامه‌های خود را در حضور اعضای مجمع اعلام کردند.

در انتخابات این مجمع محمد علی حبیب زاده با 11 رای و عباس عسگری با 6 رای و یک رای ممتنع  از 18 رای ماخوذه برای مدت 4 سال به عنوان رییس هیات تکواندو آذربایجان‌غربی انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار