معاون فرماندار بابلسر با اشاره به درپیش بودن مهرماه و تاکید بر لزوم رعایت بهداشت در مدارس شهرستان، تصریح کرد: اماکنی که در اطراف مدارس اقدام به فروش مواد غذایی می‌کنند باید مجوز تجاری داشته باشند، در غیر این صورت اجازه فعالیت ندارند.
کد خبر: ۷۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 12 August 2015
به گزارش تابناک نقل از بلاغ به روایت مشهدسر رضا محسن‌پور در جلسه شورای بهداشت شهرستان بابلسر که در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به مسائل بهداشتی شهروندان باید مهم‌ترین برنامه شبکه بهداشت و درمان باشد.
وی افزود: باید دانش و آگاهی مردم را نسبت به مسائل بهداشت روانی و فیزیکی افزایش دهیم تا دیگر مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.
معاون فرماندار بابلسر با بیان اینکه ارتقای سلامت جامعه با مشارکت و همکاری مردم، دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی امکان‌پذیر است، تاکید کرد: بر مراکزی که با سلامت مردم در ارتباط هستند، بازدید و نظارت بیشتری انجام شود.
محسن‌پور با اشاره به درپیش بودن مهرماه و تاکید بر لزوم رعایت بهداشت در مدارس شهرستان، تصریح کرد: اماکنی که در اطراف مدارس اقدام به فروش مواد غذایی می‌کنند باید مجوز تجاری داشته باشند، در غیر این صورت اجازه فعالیت ندارند.
وی خاطرنشان کرد: هیچ مدرسه‌ای بدون مجوز بهداشتی اجازه فروش مواد غذایی را ندارد.
معاون فرماندار بابلسر در پایان با بیان اینکه برخی از اغذیه‌فروشی‌های سطح شهرستان غیربهداشتی بوده و نیاز به ساماندهی دارند، گفت: بر آشپزخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی رستوران‌ها و تالارهای سطح شهرستان نظارت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار