در دیدار مالکان تیم فوتبال نساجی با استاندار مازندران در تهران:
به نظر می آید نگرانی های هواداران نساجی رفع شده باشد و در جلسه عصر امروز با حضور استاندار مازندران، مدیران مسئول استانی و مالکان نساجی تصمیمات خوبی برای حضور مقتدرانه این تیم در لیگ برتر گرفته شد. ‎
کد خبر: ۷۵۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 02 June 2019

عصر امروز با حضور احمد حسین زادگان، استاندار مازندران، حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان و صنیعی فر و حدادیان مالکان باشگاه نساجی قائمشهر، جلسه مشترکی در تهران با موضوع مسائل و مشکلات این تیم محبوب لیگ برتری استان مازندران برگزار شد.

مالکان تیم نساجی قائم شهر در این جلسه صمیمی مباحثی در خصوص نگرانی ها و راهکار های موجود برای حضور قدرتمندانه نساجی در فصل آینده لیگ برتر مطرح کردند و خوشبختانه علیرغم برخی حواشی پیش آمده در فصل قبل، با تصیمات و توافقات اتخاذ شده، مشکلات اولیه برای ادامه مسیر این تیم مرتفع گردید و تصمیمات مقدماتی نیز برای حضور پرقدرت نساجی در لیگ برتر گرفته شد.

همچنین در این جلسه مقرر گشت استاندار و دستگاه ورزش و جوانان مازندران نیز در چهارچوب قانون، حمایت های خود را از باشگاه نساجی داشته باشند و بمنظور حضور قدرتمندانه نساجی در لیگ آینده و با توافقات طرفین، هیات مدیره باشگاه نساجی هر چه سریعتر تشکیل گردد و مدیرعامل جدید نیز انتخاب شود تا سازماندهی خوبی برای حضور در فصل آینده لیگ برتر شکل گیرد.

استاندار مازندران نیز با تقدیر از زحمات و تلاش های مالکان باشگاه نساجی، ابراز امیدواری کرد با تداوم حمایت های مالکان این تیم شاهد افتخارات بزرگ نساجی در لیگ برتر فوتبال کشور و رضایت مردم و هواداران تیم باشیم.

مالکان باشگاه نیز در پایان با اعلام تداوم حمایت های خود برای نساجی از همه مسئولان استان، مردم و هواداران درخواست کردند حمایت و همکاری بیشتری از این تیم داشته باشند تا نساجی و فوتبال مازندران به جایگاه واقعی و حق خود در فوتبال کشور برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار