وی یکی از افرادی بود که احتمال حضورش در انتخابات 2 اسفند می رفت اما با ارسال یادداشتی از عدم حضور خود در انتخابات اینده خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ 28 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حمید رضا رحیمی نیا یکی از افرادی که احتمال حضور وی در انتخابات 2 اسفند می رفت با ارسال یادداشتی از عدم حضور خود در انتخابات اینده خبر داد.
بنابر این گزارش حمید رضا رحیمی نیا با انتشار "اطلاعیه شماره یک" خود نوشت :
 
تنها در صورت برگزاری انتخابات استانی کاندیدا خواهم بود

 به نام ایزد منان 

همانگونه که صداقت و راستی از خصوصیات عالی اخلاق انسانی است که در آموزه های اسلامی از زمینه های اساسی ارجمندی و نیک بختی انسان شناخته شده است. 
پیشوای صادقان و مولای متقیّان، صداقت را ارجمندترین و والاترین صفت، معرّفی کرده و از راستگویی به عنوان اساس هر نوع اصلاحِ فردی و اجتماعی نام برده است:

اَلصِّدْقُ صَلاحُ کُلِّ شَیْ ءٍ

راستگویی مایه صلاح هرچیز است.

این صدق راستی در تمام امور بویژه امورات اجتماعی و سیاسی باید مد نظر قرار گیرد. 

بنابراین جهت استحضار مردم شریف ،نجیب و شهید پرور استان به اطلاع می‌رساند:
 اینجانب  در دی ماه سال ۱۳۹۷ که بحث انتخابات استانی در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و به شورای محترم نگهبان ارسال گردید بنده طی یادداشتی که در سایت ها و فضای مجازی در سطح گسترده ای پخش شد ضمن بر شمردن مزایای انتخابات استانی و نقاط ضعف وضعیت کنونی انتخابات مجلس اعلام آمادگی کردم که در صورت استانی شدن به عنوان کاندیدا وارد عرصه شوم. 
در این راستا برخی دوستان ، فرهیختگان،فرهنگیان،دانشجویان ، اصناف مختلف ، سیاسیون و بویژه جوانان عزیز  استقبال نشان دادند و تاکید کردند که در صحنه بمانم  و بنده بر این عهد خود در صورت انتخابات استانی در حوزه انتخابیه به غیر از کهگیلویه بزرگ به شرط زنده بودن و به امید خداوند قادر متعال حضور خواهم داشت..
ولی در صورت استانی نشدن انتخابات در خصوص حضور خود در انتخابات باوجود دعوت خیل عظیمی از جوانان و اقشار مختلف تا کنون به جمع بندی لازم نرسیدم و قصد شرکت ندارم  ولی در صورتی که دوستان اصرار داشته باشند ضمن مشورت با بزرگان و صاحب نظران سیاسی و همفکر تصمیم گیری لازم را خواهم نمود ولی شخصا تمایلی به حضور در انتخابات به روش قبلی نیستم  ...

این اطلاعیه را در راستای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از افتراق و اختلاف بین دوستان اعلام نمودم امیدوارم در راستای گام دوم و  وحدت بین دوستان و جوانان  موثر واقع گردد...

حمید رضا  رحیمی نیا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هم وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
اممممم... په بیا .... کی اینو میشناسه که رای بدن بهش ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار