دبیر ستاد انتخابات وزارت كشور از تهيه لايحه جامع انتخابات خبر داد و گفت: اخلاق، راستگويی، امانتداری و قانونمداری چهار مطالبه جدی ما از برگزاركنندگان انتخابات در سطح كشور است
کد خبر: ۷۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 10 August 2015
به گزارش تابناک از مهر  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار مازندران، علی پورعلی مطلق در جلسه ستاد انتخابات مازندران كه با حضور فرمانداران، معاونين فرمانداران، بخشداران و اعضاي ستاد انتخابات استان برگزار شد، تاكيد كرد : مردم بايد امانتداری مجريان انتخابات را سر صندوق احساس كنند.
ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران نیز، انتخابات را زمينه تحقق اراده شهروندان و اقتدار نظام خواند و گفت: مردم با حضور در انتخابات در سياستها و برنامه هاي نظام مشاركت فعال دارند و انتخابات بارزترين و قابل اندازه گيري ترين وسيله برای مشاركت سياسی مردم است.
استاندار مازندران، توزيع قدرت در جامعه را يكی از نتايج مهم انتخابات خواند و گفت: همه وظيفه داريم زمينه مشاركت حداكثری مردم را در انتخابات فراهم كنيم و حضور آگاهانه مردم در عرصه هاي مختلف تصميم گيری يكی از ضروريات است.
مقام عالی دولت در استان تاكيد كرد: انتخابات موجب چرخش نخبگان، خنثي سازی تهديدات و افزايش اقتدار و امنيت ملی كشور است و در اين راستا سلامت انتخابات به عنوان يك سياست جدی و مهم بايد در تمام برنامه ها مورد توجه قرار گيرد.
وی از فرمانداران و بخشداران خواست استقلال خود را در برگزاری انتخابات حفظ كرده و از وابستگی به جريانات و احزاب در فرايند برگزاری انتخابات به شدت پرهيز كنند.
ربيع فلاح تصريح کرد: انتخابات ساختار قدرت را اجتماعی كرده، مردم سالاری را در جامعه رقم می زند و در حقيقت بيعت مردم با نظام است.
وی خواستار حركت در چارچوب قانون و وظيفه شد و تاكيد كرد: اين وظايف قابل تقسيم و تفويض نيست و انتظار ما اين است كه متوليان و دست اندركاران انتخابات از هرگونه اقدامی كه شائبه سياسی و جناحی دارد پرهيز كنند.
استاندار مازندران دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پيش رو  را دارای اهميت بسيار زياد خواند و گفت: انتخابات سالم و با حضور حداكثری مردم رويكرد اصلی ماست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار