دادستان بابلسر از کشف و انهدام هفت کیلوگرم مواد مخدر ،همچنین دستگیری عاملان تصادف ساختگی و نیزباند جعل اسناد خبر داد.
کد خبر: ۷۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 10 August 2015
 با گزارش ماموران امنیتی مبنی بر اینکه افرادی در شهرستان بابلسر در امر تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت دارند، موضوع در دستور کار قضایی قرار گرفت.
وی با اشاره به کشف و ضبط هفت کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش، افزود: این مواد توسط یک باند توزیع‌کننده موادمخدر که از شهرستان کرمانشاه به این شهرستان در حال فروش بودند،کشف و ضبط شد.و
دادستان بابلسر اضافه کرد: در این پرونده دو نفر دستگیر و با قرار قانونی به زندان معرفی شدند.

دستگیری باند جعل اسناد
نوروزی با اشاره به دستگیری باند چهار نفره جعل اسناد مالکیت در این شهرستان، بیان کرد: این باند اسناد مالکانی که به دست آنها می‌رسید، جعل می‌کردند و مورد سوءاستفاده قرار می‌دادند.
وی ادامه داد: به عنوان مثال این افراد با جعل سرفصل پزشکی و امضای جعلی برای مرخصی یا آزادی زندانیان گواهی پزشکی قانونی صادر می‌کردند که با پیگیری ماموران امنیتی در این پرونده چهار نفر دستگیر و با قرار قانونی به زندان معرفی شدند.

دستگیری عاملان تصادف ساختگی در بابلسر

دادستان بابلسر در ادامه از دستگیری عاملان تصادف ساختگی در بابلسر خبر داد و گفت: باند چهار نفره که از استان خراسان وارد مازندران شدند و با ایجاد تصادف ساختگی از اداره بیمه، حق بیمه دریافت می‌کردند،شناسایی و دستگیر شدند.
نوروزی افزود: این افراد در شهرهای مختلف استان از جمله محمودآباد،آمل،بابلسر و...تصادف ساختگی به‌وجود می‌آوردند که سرانجام با تکرار عمل مذکور در شهرستان بابلسر و مراجعه به اداره بیمه این شهرستان، مسئولان اداره به این افراد مشکوک شده و مراتب را به نیروی امنیتی گزارش دادند که در نهایت افراد فوق دستگیر و به زندان معرفی شدند.
وی در پایان از مردم شهرستان بابلسر خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به دادستانی یا نیروی انتظامی و امنیتی این شهرستان گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار