معاون وزیر کار مطرح کرد:
معاون پشتیبانی توسعه و نیروی انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیمه بیکاری افرادی که در مناطق سیل زده شغل خود را از دست داده اند پرداخت می شود تا معیشت مردم با اختلال بیشتر روبه رو نشود.
کد خبر: ۷۳۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ 29 April 2019

به گزارش تابناک، نصرالله بازوند روز دوشنبه در سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان در سالن نگین سپاهانشهر افزود: سیل اخیر بر 24 استان تاثیر گذاشت و بر چند استان تاثیرات مخربی از جمله تخریب مراکز تولیدی و کارگاه های صنعتی داشت.
وی تصریح کرد: بازسازی تمامی زیرساخت های مناطق حادثه دیده یک ضرورت است و در کنار آن مراکز تولیدی نیز باید سر و سامان پیدا کنند تا جامعه کار بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.
بازوند همچنین به تحریم علیه کشورمان اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع باید به تقویت ظرفیت های داخلی منجر شود و در کنار آن توجه به مؤلفه های بهره وری به روز رسانی خطوط تولید و افزایش کیفیت محصولات باید از نتایج تنگناهای شکل گرفته باشد.
وی مدیریت جلوگیری از قاچاق کالا و ارز را با اهمیت خواند و افزود: نوسانات ارزی نیز که برای اقتصاد و رونق تولید مضر است باید مدیریت شود و برای محدودیت در تامین مواد اولیه که هم اکنون با آن مواجه هستیم، چاره اندیشی کنیم.
معاون پشتیبانی توسعه و نیروی انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 38 درصد از بیکاران کشور را دانش آموختگان دانشگاهی تشیکل می دهد، گفت: یکی از دلایل این امر نبود مهارت آموزی در مراکز علمی و دانشگاهی است.
بازوند ادامه داد: بیشتر دیده می شود که بین بازار کار و رشته ها و سرفصل های دانشگاهی هماهنگی وجود ندارد و نیازسنجی در این ارتباط انجام نمی شود.
به گفته وی 35 درصد از نخبگان صنعتی و اقتصادی ایران از استان اصفهان هستند که این آمار نشانگر اهمیت این منطقه در کشور است.
سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان روز دوشنبه با حضور استاندار، جمعی از مدیران، نمایندگان مجلس و جامعه کار و تولید و با هدف معرفی برترین های استان در بخش های مختلف در سالن نگین سپاهانشهر برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار