داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ از امروز شنبه ۳۱ فروردین می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
کد خبر: ۷۳۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱ 21 April 2019

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ از امروز شنبه ۳۱ فروردین می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش از ۲۸ فروردین ۹۸ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار گرفته است و با توجه به اعلام نتایج اولیه آزمون، داوطلبان مجاز از شنبه ۳۱ فروردین می‌توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ مجاز به انتخاب رشته شده اند که از این تعداد ۶۵ هزار و ۵۵۰ نفر زن و ۸۴ هزار و ۹۸۵ نفر مرد هستند.

آن‌دسته از داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده اند باید از روز شنبه ۳۱ فروردین ۹۸ تا روز سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۹۸ نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری در دهه آخر اردیبهشت ماه ۹۸ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی هستند، لازم است به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار