رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: 2 داور شایسته فوتبال از این شهرستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان کمک داور قضاوت می‌کنند.
کد خبر: ۷۳۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 19 April 2019

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: 2 داور شایسته فوتبال از این شهرستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان کمک داور قضاوت می‌کنند.

امیر رضاپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از این داوران «محمدباقر پورباقر» است که دیدار بین تیم های نساجی مازندران و پدیده شهر خودرو را امروز/جمعه/ در قائم شهر به عنوان کمک داور اضافی قضاوت می کند.
وی گفت: داور دیگر نیز «حمیدرضا کنعانی» است که رقابت بین تیم های سایپا تهران و فولاد مبارکه سپاهان را روز گذشته/پنجشنبه/ در تهران به عنوان کمک داور قضاوت کرد.
رضاپور بیان کرد: کنعانی مدت هشت سال است که در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت می کند و پورباقر نیز تاکنون در لیگ دسته یک حضور داشت و سال گذشته با گذراندن مراحل لازم، جواز قضاوت در لیگ برتر فوتبال را دریافت کرد.
وی افزود: علاوه بر این نفر، 2 داور میاندوآبی نیز به نام های «دادعلی پورباقر» و «وحید خاور» هم اکنون در رقابت های فوتسال لیگ دسته یک کشور حضور دارند و در این رقابت ها قضاوت می کنند.
به گزارش ایرنا، میاندوآب دارای 10 تیم فوتبال در دسته یک، 10 تیم در دسته 2 شهرستانی، 2 تیم در مسابقات استانی و 15 تیم فوتسال است و 20 داور از این شهرستان در امر قضاوت فوتسال و فوتبال در رقابت های استانی و کشوری فعالیت دارند.
همچنین تیم فوتبال مهردانش میاندوآب سال گذشته توانست با کسب مقام اول مسابقات قهرمانی امیدهای آذربایجان غربی جواز حضور در مسابقه های فوتبال امیدهای کشور راکسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار