بسته دانشگاه های تابناک اصفهان
تابناک:دانشگاه ها یکی از مکان های مهمی هستند که می توانند در رشد و توسعه جامعه موثر باشد و از همین رو مورد توجه قرارگرفتن این مسئله که دانشگاه چه اهمیتی دارد می تواند در رشد و توسعه دانشگاه موثر باشد.
کد خبر: ۷۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 08 August 2015

به گزارش تابناک اصفهان، دانشگاه ها یکی از مکان های مهمی هستند که می توانند در رشد و توسعه جامعه موثر باشد و از همین رو مورد توجه قرارگرفتن این مسئله که دانشگاه چه اهمیتی دارد می تواند در رشد و توسعه دانشگاه موثر باشد.

استان اصفهان یکی از استان هایی است که در زمینه دانشگاه فعال بوده و این نهاد های آکادمیک هم از لحاظ کمی و کیفی گستره خوبی در این استان دارند، با توجه به این مسائل شنبه ها قصد داریم به بررسی اخبار و اتفاقات دانشگاهی استان بپردازیم.

-------------------------

«زینلیان» دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

-------------------------

انتخابات شورای مرکزی و هیأت عالی نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با حضور نمایندگان وزارت علوم و وزارت بهداشت برگزار شد.

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا، در هجدهمین کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و پس از برگزاری انتخابات شورای مرکزی «حسین زینلیان» با رای این شورا دبیرکل اتحادیه شد.

سابق بر این حسین زینلیان، دبیر سیاسی و قائم مقام دبیرکل این اتحادیه دانشجویی بوده است.

همچنین نخستین جلسه انتخاب مسئولین واحدهای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، هفته آینده در تهران برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است انتخابات شورای مرکزی و هیأت عالی نظارت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با حضور نمایندگان وزارت علوم و وزارت بهداشت روز گذشته همزمان با کنگره سالیانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در مشهد برگزار شد که 136 نفر از 50 دفاتر این اتحادیه دانشجویی در دانشگاه‌های سراسرکشور شرکت کردند .

گفتنی است که علی پهلوان کاشی، امیر فتوتی و جهانبخش سلیمانیان برای هیات عالی نظارت در این انتخابات انتخاب شدند.

در این انتخابات حسین زینالیان، متین منتظمی، مسعود رشید، علی عرب، محمد مختاری، محمدعلی کاویانی، مرضیه احمدی، فاطمه سنیری و زهرا نصیری نیز به عنوان اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان انتخاب و به مدت یکسال فعالیت خواهند کرد.

-------------------------
سه استاد دانشگاه کاشان در زمره نخبگان علمی برتر جهان قرارگرفتند
-------------------------
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایرنا، عباس زراعت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام رییس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ،عباس سعادتمندی ، مسعود صلواتی نیاسری و سید علیرضا اشرفی در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفتند.

وی افزود: معیار انتخاب پژوهشگران برتر، تعداد استنادهای صورت گرفته به تولیدات علمی است.

وی خاطر نشان کرد: پژوهشگرانی که توانسته اند بر اساس تحقیقات خود به بالاترین سطح اعتبار بین المللی دست یابند بر اساس ارزیابی ISI در گروه نخبگان علمی برتر دنیا قرار می گیرند.

عباس سعادتمندی و سید علیرضا اشرفی اعضای هیات علمی گروه ریاضی و مسعود صلواتی نیاسری نیز عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه کاشان است.

دانشگاه کاشان بیش از هفت هزار دانشجو و قریب به 190 رشته گرایش در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و 300 عضو هیات علمی تمام وقت دارد. 

این دانشگاه دارای 12 دانشکده و دو مرکز تحقیقات نجوم و رشد و دو مرکز پژوهشی فرش و کاشان شناسی است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :