استاندارفارس از راه‌اندازی سامانه رصد اشتغال در استانداری فارس خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ 07 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: عنایت رحیمی ظهرامروز در نشست اعضای شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان استان فارس اظهار داشت: برای تسریع در راه‌اندازی یک و یا چند کارگاه در سال جاری به عنوان بسته تکلیفی از سوی دستگاه‌ها، واحد‌ها و بنگاه‌های تولیدی، رایزنی با بانک‌ها و سرمایه‌گذاران ضروری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از محوری‌ترین برنامه‌های استان رسیدن به رونق تولید با ارائه تسهیلات‌های بانکی ارزان قیمت و تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، افزود: هدفمند کردن بازار عرضه و تقاضا، تامین مواد اولیه، رونق بخش خصوصی و نیز تمرکز بر اجرای طرح‌های اقتصاد سنجی و مطالعه قیمت ارز و نوسانات ارزی برروی اشتغال و اقتصاد باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: تسهیل در صادرات و واردات، استفاده از ارز‌های دولتی و آزاد برای تشویق کالا‌های تولید داخلی با کیفیت و استاندارد و نزدیکی صادرات و واردات از جمله اهداف رسیدن به رونق اقتصادی درکشور به ویژه استان فارس است.

رحیمی تصریح کرد: برای رهایی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از پیچ‌ و خم بروکراسی اداری، اخذ معافیت‌های بانکی بعد از صدور مجوز پروانه و نیز ارائه تسهیلات روستایی که منجر به افزایش زنجیره تولید در اقتصاد شود از بستر‌های رسیدن به رونق تولید است.

وی بیان داشت: ارائه بسته‌های تشویقی برای دفاتر گردشگری از جمله مولفه‌های رونق تولید است.

استاندارفارس اضافه کرد: تعامل با دیگر کشور‌ها در مورد بوم گردی و گردشگری و نیز راه‌اندازی سامانه رصد اشتغال برای دستگاه‌ها، مراکز و واحد‌هایی تولیدی، صنعتی و کشاورزی که ایجاد اشتغال کردند از جمله فعالیت‌های انجام شده‌در استان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار