تانیمه اول ۰_۰
یکی ازمالکان باشگاه نساجی مازندران در جمع لیدرهای این تیم صحبت‌های جالبی مطرح کرد
کد خبر: ۷۳۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ 05 April 2019

یکی ازمالکان باشگاه نساجی مازندران در جمع لیدرهای این تیم صحبت‌های جالبی مطرح کرد

به گزارش تابناک مازندران، پیش از آغاز دیدار تیم های نساجی و سپاهان تعدادی از لیدرهای نساجی با رضا حدادیان یکی از مالکان نساجی صحبت کرده و خواستار حل مشکلات این باشگاه شدند.

لیدرهای نساجی خطاب به حدادیان گفتند: شما را قسم می‌دهید اینقدر این و آن نکنید! از آقای صنیعی فر می‌پرسیم می‌گوید شما و وقتی از شما می پرسیم می‌گویند از شما بپرسیم.اگر شما با هم مشکل دارید بگویید ما برویم پیش رئیس جمهور و استاندار! از هر کدام از مالکان باشگاه سوال می‌کنیم می‌گویند خط قرمز ما نساجی است. اگر شما با هم مشکل دارید به مردم بگویید و اگر مشکل ندارید باز هم به مردم بگویید.

در ادامه لیدرهای نساجی بابت اتفاقات شب قبل از بازی با استقلال و اعلام کناره‌گیری صنیعی فر گلایه کردند که حدادیان در پاسخ به این صحبت‌ها گفت: من تعهدی نسبت به باشگاه نساجی دارم که پیش خدای خودم بابت این تعهدها شرمنده نیستم. 

وی ادامه داد: تیمم تا اینجا کار را جلو برده و من هم تعهد خودم را انجام دادم.الان هم اگر تیم با هواپیما به شهرهای مختلف می‌رود خواسته ام که در هزینه های باشگاه آورده نشود. ان شاالله بعد از بازی با پیکان با شما می‌نشینم و 5 ساعت هم خواستید حرف می‌زنم.

مالک نساجی در پاسخ به این سوال که شما استقلالی هستید یا پرسپولیسی یا طرفدار نساجی گفت: شما امروز با تیمی بازی دارید که سرمربی اش امیر قلعه‌نویی است. قلعه نویی دوست صمیمی من است ولی من از او یاد گرفتم پیراهن تیمم که الان نساجی است را مثل ناموس خودم بدانم و آن را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار