رئیس شورای اسلامی شهرستان ایلام گفت: در این روزها با همکاری تمام مجموعه ها و تدابیر استاندار همه به صورت جهادی کار می کنند.
کد خبر: ۷۳۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 02 April 2019
  به گزارش تابناک ایلام، عباس خانمحمدی اظهار کرد:خوشبختانه با پیگیری های فرماندار شهرستان ایلام و تلاش مسئولین شهرستانی و تدابیر استاندار و مجموعه ادارات استان ،سپاه و بسیج و الخصوص همت شهرداران و نیروهای خدوم و زحمت کش شهرداری در راستای جلوگیری از خطرات سیل احتمالی کارهای زیادی صورت گرفته است.
وی گفت: هواشناسی اخطاریه های زیادی در خصوص سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها صادر نموده است و مجموعه استان پای کار هستند و نیاز به همراهی مردم است که از رفتن به نقاط خطرناک و تردد بیجا پرهیز کنند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان ایلام تصریح کرد: بازدیدهای مداومی از نقاط مختلف شهرستان صورت گرفته و مجموعه ادارات شهرستان با تعاملات جهادی کارهای خوبی صورت گرفته که از جمله می توان به لایروبی سیلبندهای دره ارغوان و محله بانبرز اداره که توسط منابع طبیعی شهرستان، آبفای شهری و سپاه امیرالمومنین (ع) استان و ادارات شهرستان که با روحیه جهادی پای کار هستند نام برد.
خانمحمدی اضافه کرد در بخش ها و روستا ها نیز بخشداران،شهرداران و دهیاران بهمراه اعضای شوراهای اسلامی جلسات متعددی برگزار کرده اند و تمهیدات لازم در راستای کمک رسانی به مردم اندیشیده شده است.
وی بیان داشت: در حوزه شهرستانی چندین مورد گزارشات در خصوص امداد رسانی صورت گرفته که حضور بموقع نیروهای امداد رسان و هلال احمر خدمات شایانی را در این مدت انجام داده اند./ع
 
 
ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار