اين مانور در چارچوب برنامه كارگاه آموزشی مديريت بحران و سامانه فرماندهی حادثه توسط اداره كل بنادر و دريانوردی استان مازندران و با همكاری اداره كل مديريت بحران و پدافند غير عامل سازمان بنادر و دريانوردی در منطقه ويژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 05 August 2015
منوچهر تاتینا مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران بعد از ظهر چهارشنبه در این مانور،  افزايش آمادگی واحدهای ذيربط برای مقابله با شرايط اضطراری ناشی از وقوع يك زمين لرزه، ارزيابی توانايی ها، فراهم بودن تجهيزات اضطراری و افزايش توان عملياتی در هنگام بروز بحران را از مهمترین اهداف عنوان کرد.
وی افزود: با اعلام وقوع زلزله فرضی در ساعت ۱۵ نيروهای ويژه عمليات نسبت به تخليه اضطراری كاركنان و ديگر افراد حاضر در بندر به محل های امن در نظر گرفته شده اقدام و نيروهای امدادی به منظور اطفاء حريق و نجات مصدومين و ساماندهی شناورهای حاضر در منطقه و انجام ساير وظايف محوله در محل های حادثه مستقر شدند.
وی گفت: با عادی شدن وضعيت در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه خاتمه مانور توسط فرمانده در صحنه عمليات در اتاق ستاد بحران اعلام شد.
گفتنی است اين مانور در چارچوب برنامه كارگاه آموزشی مديريت بحران و سامانه فرماندهی حادثه توسط اداره كل بنادر و دريانوردی استان مازندران و با همكاری اداره كل مديريت بحران و پدافند غير عامل سازمان بنادر و دريانوردی در منطقه ويژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار