رئیس پلیس راه مازندران از بارش خفیف برف در ارتفاعات جاده‌های هراز و چالوس خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 07 March 2019

رئیس پلیس راه مازندران از بارش خفیف برف در ارتفاعات جاده‌های هراز و چالوس خبر داد.
سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان هم اکنون در مناطق غربی بارانی و ارتفاعات محورهای کوهستانی بارش خفیف برف گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ارتفاعات محور چالوس محدوده، ولی آباد و، جاده هراز محدوده امامزاده هاشم و لاریجان بارش خفیف برف است، افزود:هم اکنون سطح جاده‌ها در این دو مسیر لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون ارتفاعات جاده گیاسر – سمنان محدوده تلمادره بارش خفیف باران مشاهده شده است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد خودروها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی به رانندگان توصیه کرد: با توجه به برودت هوا و بارش باران به‌ویژه در مناطق کوهستانی، پیش از سفر از وضعیت راه‌ها، از سلامت فنی خودرو، داشتن سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ برای پیشگیری از مشکلات سفر مطمئن شوند.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار