نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: یکی از اشکالاتی که تاکنون داشته‌ایم، این بوده که چون احزاب اعتماد به نفس ندارند در زمان برگزاری انتخابات تابلوی خود را بالا می‌آورند و بعد هم فروکش می‌کنند و فرصت استانی شدن انتخابات زمینه‌ای را فراهم می‌کند که هم احزاب رشد پیدا کنند و هم مبانی تئوریک خود را تقویت کنند.
کد خبر: ۷۲۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 05 March 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:علی اکبری با ارزیابی مثبت از استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: استانی شدن در فرآیند انتخابات بعد از حداقل ده دوره برگزاری انتخابات تحولی در مجلس ایجاد می‌کند و پیش‌بینی می‌شود که تبعات مثبتی دارد از جمله اینکه امیدواریم در پی اجرای این قانون نمایندگان موجه‌تر و دانش پایه وارد مجلس شوند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: موضوع مهمتر در مورد استانی شدن انتخابات این است که اگر افرادی طبق لیست و منتسب به حزبی وارد مجلس می‌شوند باید پاسخگو باشند.

استانی شدن انتخابات فرصتی برای تقویت مبانی تئوریک احزاب است

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: یکی از اشکالاتی که تاکنون داشته‌ایم، این بوده که چون احزاب اعتماد به نفس ندارند در زمان برگزاری انتخابات تابلوی خود را بالا می‌آورند و بعد هم فروکش می‌کنند و فرصت استانی شدن انتخابات زمینه‌ای را فراهم می‌کند که هم احزاب رشد پیدا کنند و هم مبانی تئوریک خود را تقویت کنند.

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: استانی شدن انتخابات شرایطی را فراهم می‌کند که افراد فارغ از نگاه سیاسی و جناحی که دارند با تخصصی که از آن برخوردار هستند، وارد مجلس شده و به وظایفی که در مقابل رای‌دهندگان دارند به خوبی عمل کنند، بنابراین این اتفاق امر مثبتی در جهت پویاتر شدن فعالیت‌های مجلس خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار