کیومرث نیازآذری از راه اندازی شهرک فناوری آزاد شفا و تکمیا سامانه ساها در دانشگاه آزاد مازندران خبر داد
کد خبر: ۷۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷ 05 August 2015
به گزارش تابناک نقل از  خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، کیومرث نیازآذری در جلسه شورای پژوهش و فناوری واحدها و مراکز مازندران بر اهمیت توجه و توسعه فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران رکن مهم یک سیستم دانشگاهی و آموزشی را فعالیت پژوهشی دانست و افزود: در حقیقت فعالیت‌های پژوهشی سبب کشف زوایای جدید در علم و تبدیل دانش ضمنی به دانش صریح می‌شود.
نیازآذری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای تاسیس تا به امروز خدمات ارزنده و قابل قبولی را ارائه کرده است، تصریح کرد: دهه چهارم از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دهه رونق کیفی شناخته می‌شود که تحقق این امر با اهتمام، تلاش و پیگیری‌های مسئولان در حوزه پژوهش میسر می‌شود.
این مقام مسئول ادامه داد: آموزش و پژوهش دو بال و مولفه مهم در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی هستند که آموزش پایه و اساس پژوهش است و پژوهش یک نقش تکنیکی و راهبردی در توسعه آموزش و در واقع این دو لازم و ملزوم همدیگر هستند.
نیازآذری با بیان اینکه به‌زودی شهرک فناوری آزاد شفا در این استان تاسیس می‌شود، تصریح کرد: همه واحدهای استان باید به سمت تولید محصولات دانش‌بنیان حرکت کنند و معاونان پژوهش باید بیش از پیش در این زمینه کمک و تلاش کنند، اگر دانشگاه تولید نداشته باشد و اگر نگاه خود را تغییر ندهیم به خودمان آسیب خواهیم زد.
وی با بیان اینکه تعهد و تعصب سازمانی یکی از عوامل موفقیت و پیشرفت در کار است، بیان کرد: پیشرفت این مجموعه به‌دست خودمان است و اگر مسئولان دلسوز و متعهد نباشند در آینده نزدیک مشکلات گریبان‌گیر همه واحدها می‌شود.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در پایان به تکمیل سامانه ساها اشاره کرد و گفت: واحدهایی که اطلاعات سامانه آزمایشگاهی خود را تکمیل نکردند در اولین فرصت اقدام کنند تا استفاده از این سامانه که هم به لحاظ مالی سبب صرفه‌جویی می‌شود و هم به لحاظ کیفی سبب افزایش سطح کیفی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های پژوهشی، آزمایشگاهی و پایان‌نامه‌هاست، میسر شود.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار